هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا

به گزارش دیتاپد، هتل سنتارا پاتایا (Centara Pattaya Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات این هتل مشهور در شهر پاتایا آشنا خواهیم کرد.

هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا

هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا در سال 2011 به بهره برداری رسیده و شامل 152 اتاق و سوئیت دلوکس، استودیو خانوادگی سنتارا و سنتارا یک خوابه و دو خوابه است.

امکان دسترسی به اینترنت وای فای نیز در این هتل فراهم شده است و تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین‌المللی و دی وی دی پلیر در واحدهای آن تعبیه شده است. حمام اختصاصی، سرویس چای و قهوه، گاوصندوق، سشوار، تلفن، یخچال، بطری آب و لوازم بهداشتی از امکانات این هتل برای اقامت هستند.

هتل سنتارا پاتایا به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره تایلند، دارای مرکز تناسب اندامی است که یک مکان عالی برای پیگیری ورزش ها و تمرین های روزانه است. استخر روباز، استخر کودکان، سونا و اتاق بخار از دیگر امکانات تفریحی هتل برای گردشگران تور پاتایا به شمار می‌روند.

پذیرش در هتل به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و برای خانواده‌هایی که با فرزندان خود به پاتایا سفر نموده‌اند خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌شود.

دسترسی به اینترنت وای فای، انبار چمدان، صرافی، لاندری، خشکشوئی، سرویس شاتل، کرایه خودرو، اتاق های عاری از سیگار، روم سرویس، اتاق های خانوادگی و آسانسور از دیگر امکانات رفاهی این هتل در شهر پاتایا هستند.

برای کسب اطلاعات گردشگری و دریافت بلیت مکان های دیدنی و تفریحی تور پاتایا می توان به کارکنان مستقر در میز تور مراجعه نمود و از آنان در زمینه های مختلف مشاوره دریافت کرد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 741

به "هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره سنتارا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید