نیما عالمیان در صدر مسافران چین، نوشاد انصراف داد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران: نیما عالمیان در انتها رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در صدر جدول ایستاد.

نیما عالمیان در صدر مسافران چین، نوشاد انصراف داد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات انتخابی تیم ملی مردان برای حضور در مسابقات جهانی چین از روز سه شنبه 28 بهمن ماه در آموزشگاه بین المللی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب شروع شد. این مسابقات با 10 بازیکن دسته برتر کشور شروع شد و بعد از 2 روز رقابت محمد علی روئین تن و احمدرضا عبادی پور از دور رقابت ها کنار رفتند تا ادامه این رقابت ها با حضور 8 بازیکن در مرحله دوم پیگیری گردد.

نیماعالمیان، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی و محمد رضا اخلاق پسند 4 بازیکنی بودند که در خاتمه مرحله اول مسابقات انتخابی به ترتیب صدر نشین جدول بودند. مرحله دوم رقابت های انتخابی بعد از یک روز استراحت صبح آدینه اول اسفند ماه ادامه پیدا کرد. در ابتدای مرحله دوم انتخابی تیم ملی نوشاد عالمیان طی نامه ای خواهان عدم حضور در مسابقات شد که مورد موافقت سرمربی و مدیر تیم های ملی نهاده شد تا این مسابقات با حضور 7 بازیکن شروع گردد.

پیش از ظهر آدینه 4 دور مسابقه برگزار گردید و در دور چهارم این مسابقات دومین اتفاق مهم رقابت های انتخابی رقم خورد، مهران احدی به خاطر مصدومیت از ادامه رقابت ها استعفا داد تا رقابت های بعد از ظهر آدینه با حضور 6 بازیکن برگزار گردد.

این مسابقات عصر آدینه به خاتمه رسید و بعد از چند روز جدال حساس و نفس گیر برای تصاحب پیراهن تیم ملی نیما عالمیان در صدر جدول نهاده شد. در مجموع امتیازات مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی نیما عالمیان با 30.5 امتیاز صدرنشین شد. بعد از نیما عالمیان افشین نوروزی 27 امتیازی شد و در رده دوم نهاده شد. پوریا عمرانی نیز با 21.5 امتیاز در رده سوم ایستاد.

رقابت های دسته برتر ضریب امتیازی 0.5 داشت و برای مسابقات مرحله اول ضریب یک در نظر گرفته شده بود. مسابقات مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی با ضریب امتیازی 2 برگزار گردید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 565

به "نیما عالمیان در صدر مسافران چین، نوشاد انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیما عالمیان در صدر مسافران چین، نوشاد انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید