نمایش 20 فیلم در بخش ویدیو آرت جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، یکی از بخش های جنبی سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران ویدیو آرت نام دارد که در این بخش 20 فیلم از 11 کشور به شکل غیر رقابتی روی پرده می روند.

نمایش 20 فیلم در بخش ویدیو آرت جشنواره فیلم کوتاه تهران

کشور فرانسه با 7 اثر به نام های شبکه خورشیدی به کارگردانی سوفی بوسلی، سایه های زمان ساخته فرانک مارشان، بچه های هاملین به کارگردانی کورِنتین پرو، اشباح ساخته دامیِن سِربان، شکستگی به کارگردانی باب کوهن، پیوستگان ساخته ناتالیَن بوشه، کانال آبی آبی به کارگردانی بریژیت بادیه، کشور آلمان با 4 اثر به نام های اکستروپیا ساخته آرنه اشتراکهولدر، زیباست، آیا هنر است؟ به کارگردانی یان رِوینکِل، بیا و بمیر ساخته ایرینا آرمز، شاید زمان نیز مانند یک سمندر مکزیکی باشد به کارگردانی ماریا مانِستِرنی در این بخش حضور دارند.

همچنین کشور ژاپن با فیلم دنیای ارواح به کارگردانی جِروم بولبِس، فنلاند با اثر اشعار سیارات ساخته یوکا پکا یالووارا، برزیل با فیلم صدای فیلم به کارگردانی سزار گانانیان، آمریکا با اثر اوریشز ساخته سانتیاگو اِشِوِری، کانادا با فیلم امواج شب به کارگردانی پاترییک برگِرون، لهستان با فیلم هم دردان ساخته کریشتف، بلژیک با اثر رویاهای کوچک به کارگردانی ویلکی برانسون، نروژ با فیلم سفر ساخته علی پرندیان و هلند با اثر هنر پرواز کردن به کارگردانی یان فان ایکِن در این بخش غیررقابتی حضور دارند.

بر اساس آمار به دست آمده، 17 فیلم در بخش تجربی، 4 اثر مستند، 7 فیلم انیمیشن و 3 اثر داستانی در بخش ویدیو آرت این جشنواره حضور دارند.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 468

به "نمایش 20 فیلم در بخش ویدیو آرت جشنواره فیلم کوتاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 20 فیلم در بخش ویدیو آرت جشنواره فیلم کوتاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید