تور مالزی: نشست معرفی نسخه نفیس شاهنامه عهد صفوی در مالزی برگزار می گردد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در کوالالامپور مالزی، نخستین نشست از سلسله نشست های علمی، فرهنگی و هنری را ویژه اساتید، دانشجویان ایرانی و فارسی زبانان مقیم مالزی و سنگاپور برگزار می نماید.

تور مالزی: نشست معرفی نسخه نفیس شاهنامه عهد صفوی در مالزی برگزار می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

این نشست مجازی به معرفی نسخه مصور و نفیس شاهنامه فردوسی عهد صفوی در مالزی اختصاص یافته است و به وسیله امیر حسین ذکرگو، پژوهشگر و نویسنده به نام در حوزه هنرهای شرق که حدود 5پنج سال رویاین نسخه در مالزی تحقیق نموده، برگزار می گردد.

این نشست علمی، فرهنگی و ادبی روز چهارشنبه (پنج آبان ماه) ساعت 18 تا 19:30 (به وقت مالزی) و 13:30 تا 15 (به وقت ایران) در بستر زوم برگزار می گردد و از صفحه فیس بوک نمایندگی هم پخش خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به نشانی اینترنتی https://us02web.zoom.us/j/84802266614?pwd=SWh1VlRHUFdUTEFkNG10Rkg3b0s5dz09 و یا https://www.facebook.com/kualalumpur.Icro/ مراجعه نمایند.

براساس این گزارش، این نمایندگی سلسله نشست های علمی را با موضوعات شاخص و بدیع در عرصه های فرهنگ و ادب و هنر با ارائه اساتید فرهیخته ایرانی مقیم مالزی برای شش ماهه دوم سال 1400 برنامه ریزی نموده است.

لازم به ذکر است؛ امیرحسین ذکرگو، استاد، پژوهشگر و نویسنده بنام در حوزه هنرهای شرق است و در رزومه خود بیش از صد عنوان مقاله و پانزده جلد کتاب به زبان های فارسی، انگلیسی و اردو در نشریات علمی، خارجی و داخلی منتشر و یا در محافل علمی بین المللی و ملی ارائه گشته است. بعلاوه، آثار نقاشی، عکاسی و خوشنویسی این استاد هنرمند در بیش از هفتاد نمایشگاه فردی و جمعی، ملی و بین المللی در کشورهای ایران، هند، پاکستان، آمریکا، انگلیس، سویس، چکسلواکی، مالزی و سنگاپور به نمایش گذاشته شده است. وی هم اکنون در دانشگاه های مالزی، استرالیا و ایران به پژوهش و تدریس اشتغال دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2000

به "تور مالزی: نشست معرفی نسخه نفیس شاهنامه عهد صفوی در مالزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: نشست معرفی نسخه نفیس شاهنامه عهد صفوی در مالزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید