نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت

به گزارش دیتاپد، شرکت بیسان گشت مهر مفتخر است که تورهای خود را در مسیرهای مختلف با بهترین و کاملترین خدمات و در عین حال با ارزان ترین قیمت به مسافران خود ارایه می دهد.

نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام بیسان گشت مهر، مسافران عزیز می تواند با شماره مستقیم شرکت 02166538061 با بخش فروش تور های استانبول در تماس باشند و بعد از مشاوره کامل بهترین تور استانبول را خریداری نمایند و یا به وسیله وبسایت bisungasht.com وارد سایت شده و راستا خود را انتخاب نمایند و بنا به سلیقه خود پکیج تور خود را ساخته و رزرو نمایند.

تور ارزان استانبول :

شهر زیبای استانبول از دیرباز شهری توریستی بوده و همیشه مسافران خود را حفظ نموده است. چه در تابستان باشد و چه زمستان این شهر زیبا همیشه میزبان مهمانان فراونی از کشورهای مختلف من جمله ایران می باشد. بی شک در بین گردشگران ایرانی که علاقه زیادی به سفر و تجربه مکان های جدید دارند، این شهر جز اولین اولویت هایشان بوده، در واقع نمی شود گردشگر بود و سفر به استانبول جز اولین تجربه های سفر هر گردشگری نباشد. با توجه به بالابودن هواداران تور استانبول، رقابت برای تور ارزان استانبول بسیار بالاست، شرکت بیسان گشت مهر با توجه به این که مجری مستقیم تور استانبول و همچنین بسیاری راستاهای دیگر چون تور باکو می باشد همیشه تورهای ارزان فراوانی را به نقاط مختلف برگزار می نماید که یکی از مهمترین تورهای خارجی شرکت بیسان گشت تور استانبول می باشد.

تور ارزان استانبول به صورت هوایی :

سفر به استانبول به صورت هوایی در هر تایمی از سال هواداران خود را دارد و همیشه پروازهای راستا تهران- استانبول سریعا پر می شود. در تایم هایی چون اواخر پاییز و زمستان به علت بارش ها و سرمای حکمفرما در استانبول، تا حدودی از متقاضیان سفر به استانبول کاسته می شود و افرهای ویژه ای در این تایم ها ارایه می شود. در واقع با شروع سرما هتل ها افر های خوبی را ارایه می نمایند و قیمت پرواز ها شکسته می شود. شرکت بیسان گشت همیشه آفر های خود را به صورت روزانه در وبسایت خود به روز مینماید. برای اطلاع از آفرهای تور لحظه آخری و ارزان استانبول کافیست وارد وبسایت بیسان گشت شده و در بخش تور های استانبول آفر های ویژه تور استانبول را آنالیز نمایید و یا با تماس مستقیم با شرکت از آفرهای روز استانبول و یا هر راستا دیگری اطلاع پیدا کنید. لازم به ذکر است با توجه به این که قیمت پروازها ثابت نمی باشد معمولا یکی دو روز قبل از اجرای تور به دلیل کاهش قیمت پروازها، معمولا آفرهای فوق العاده ای ارایه می شود.

تور ارزان استانبول به صورت زمینی :

تورهای زمینی استانبول که هم به صورت تور زمینی استانبول با قطار و هم به صورت تور زمینی استانبول با اتوبوس برگزار می شوند، معمولا در کل تایم سال قیمت های ثابتی دارند.البته در زمان های لوسیزن، چون پاییز و زمستان بی شک ارزان تر از تایم های پر هوادار مانند بهار و تابستان می باشد. اما تفاوت تور هوایی در این تایم ها خیلی محسوس تر از تور زمینی می باشد. لازم به ذکر است که تورهای زمینی استانبول با اتوبوس و به صورت گروهی معمولا در تابستان ه ا اجرا می شود اما این نوع تور به صورت انفرادی در هر تایمی از سال قابل رزرو و اجرا می باشد. در تور زمینی استانبول با اتوبوس، از ترمینال غرب تهران و با اتوبوس های vip 25 شروع می شود و مدت زمان راستا تا رسیدن به استانبول حدود 36 ساعت می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 536

به "نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه خرید تور ارزان استانبول با بیسان گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید