نارضایتی مورینیو از شرایط رم؛ از بازیکنان بی کیفیت تا اختلاف با مدیران باشگاه

به گزارش دیتاپد، خبرگزاری خبرنگاران- از نظر مورینیو نیمی از ترکیب رم در حد انتظار نیستند و بقیه نیز در اجرای تاکتیک های دفاعی و بی دقتی در تمام کنندگی موقعیت ها، او را کلافه کرده اند.

نارضایتی مورینیو از شرایط رم؛ از بازیکنان بی کیفیت تا اختلاف با مدیران باشگاه

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از شروعی خوب با آاس رم، این هفته ها دچار مشکل شده است. رم در 7 بازی اخیر خود در همه رقابت ها فقط 1 برد کسب کرده تا شرایط برای این سرمربی پرتغالی در مرکز ایتالیا خیلی زود بحرانی شود. به نقل از لا ریپابلیکا؛ مورینیو از شرایط خود در آاس رم راضی نیست. سرمربی رم در جریان بازی با ونتزیا به وضوح شور و اشتیاق همواره را نداشت و در واکنش به اتفاقات مهم بازی فقط روی جایگاه خود با آرامش نشسته بود. به نظر می رسد مورینیو خیلی زود از کار کردن در رم خسته شده و از شرایط خود در مرکز ایتالیا ناراضی است. هیچ بعید نیست با تداوم این شرایط، دوران همکاری او و رم خیلی زودتر از حد انتظار به انتها برسد.

هرچند مورینیو در مصاحبه اخیر خود خاطرنشان کرد انتظار این روزهای سخت را داشته چراکه او تازه در ابتدای پروژه خود در این باشگاه است. مورینیو پس از شکست 3-2 مقابل ونتزیا گفته بود: پروژه ای 3 ساله را در رم شروع کرده ام و می دانستم اولین فصل از نظر جسمی و روحی برای من دردناک و سنگین خواهد بود.

مورینیو در ابتدای فصل پس از بردهای پیاپی رم نیز انتظار این روزها را داشت: فقط چند برد پیاپی کسب کرده ایم و قطعاً روزهای تاریک فصل هم از راه خواهد رسید. باید برای آن روزها آماده شویم. تازه در شروع راه هستیم و شکست ها نیز از راه می رسد. مهم این است همین حمایتی که از تیم در زمان برد می شود، در زمان باخت نیز تداوم داشته باشد. با این حال مورینیو از 3 جبهه در رم به مشکل خورده است. اگر تاثیر داوران در نتایج اخیر تیم مورینیو را نادیده بگیریم، سرمربی پرتغالی از عملکرد مدیران باشگاه، بازیکنان و رسانه ها خسته و ناراضی است.

سرمربی پرتغالی اگرچه همواره از عملکرد باشگاه در بازار جابجایی حمایت کرده اما از ترکیب تیم خود راضی نیست. مورینیو در مصاحبه اخیر خود گفته بود: رم در فصول گذشته در رده ششم یا هفتم قرار می گرفت. باشگاه در طول تابستان تلاش هایی انجام داد اما کارمان بیشتر خرید بازیکنان تازه برای واکنش به شرایط بود تا بازسازی تیم. فکر نمی کنم این تیم قوی تر از فصل پیش باشد. ما بازیکنان با تجربه ای را از دست داده ایم. مجبور شدیم بازیکنانی را به جای افرادی که رفته بودند یا مصدوم شدند، بیاوریم که خیلی از آنها تجربه بازی در این سطح را ندارند.

به غیر از خرید الدور شومورودوف، سایر بازیکنان تازه رم برای پر کردن جای خالی سایر بازیکنان به ترکیب اضافه شدند و عملاً دست مورینیو برای بازسازی تیم بسته بود. نظر سرمربی رم نسبت به فعالیت مدیران باشگاه به مرور زمان تغییر کرده و از آنها انتظارات بیشتری دارد. روابط مورینیو با تیاگو پینتو نیز مثل گذشته نیست چراکه پینتو پس از تساوی 2-2 جالوروسی مقابل بوده گلیمت به طور غیرمستقیم به انتقاد از عملکرد تیم پرداخت و گفت: ربط دادن نتایج به مسائل داوری، تکراری و خسته کننده شده است؛ مسائل را باید از جنبه های دیگر بررسی کرد. این در حالی است که مورینیو علت ناکامی تیمش مقابل رقیب نروژی را فقط داور می دانست.

مورینیو اخیراً تیمش را به دو سطح تقسیم کرد و مدعی شد فقط 13 بازیکن در حد تیم او هستند. او مدتی از فصل را به درگیری با مایورال، ویار، دیاوارا و چند بازیکن دیگر سپری کرد اما حالا از بازیکنان اصلی رم نیز به انتقاد می پردازد: گل اول مقابل ونتزیا را روی ضربه شروع مجددی خوردیم که همین دیروز تمرین کرده بودیم ولی با این وجود بازهم در دفاع اشتباه عمل کردیم. این غیرقابل باور است. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم. وقتی در شرایط گلزنی قرار می گیرید و ضربه درستی به توپ آخر نمی زنید، این موضوع خیلی ناراحت کننده می شود. چطور ممکن است آنقدر موقعیت ایجاد کنیم و گل نزنیم. موقعیت هایی مثل موقعیت الشعراوی چگونه به گل تبدل نشد؟ (گفتنی است آاس رم در 4 بازی اخیر خود رکورد 93 شوت را به ثبت رسانده اما جالوروسی از این 4 بازی فقط 4 امتیاز کسب کرده است). شرایط به نحوی پیش می رود که باید از خودم محافظت کنم؛ باید احساسات خود را کنترل کنم.

صحبت های مورینیو پس از تساوی 2-2 مقابل بوده گلیمت: مسئله ای که داشتیم فقدان فولبک هجومی بود. فولبکی که توانایی های هجومی داشته باشد، در ترکیب نداریم. آبراهام، مخیتاریان و زانیولو در خط حمله اشتباهات زیادی در پاس ها و تصمیم گیری داشتند و در چنین مواقعی با فولبک های هجومی می توان به خط حمله کمک کرد. ما چنین گزینه هایی را هم نداشتیم. مردم در مورد تعادل تاکتیکی صحبت می کنند اما گاهی اوقات این بازیکنان هستند که با ویژگی های خود به تیم تعادل می دهند. میلان وقتی مقابل ما دچار مشکل شد، سریعاً تونالی و باکایوکو را به زمین فرستاد اما ما چنین گزینه هایی نداریم.

از نظر مورینیو نیمی از ترکیب رم در حد انتظار نیستند و بقیه نیز در اجرای تاکتیک های دفاعی و بی دقتی در تمام کنندگی موقعیت ها، او را کلافه کرده اند. سرمربی پرتغالی در صحبت های اخیرش، نارضایتی خود از فرم آبراهام و مخیتاریان را خاطرنشان کرد.

تقریبا در همه کنفرانس های مطبوعاتی اخیر مورینیو، این سرمربی پرتغالی با خبرنگاران دچار درگیری لفظی شده است. آنجلو مانجیانته خبرنگار اسکای ایتالیا در شهر رم معمولاً کسی بوده که در نشست های مطبوعاتی با سوالات خود سرمربی جالوروسی را عصبانی کرده است. مورینیو هفته گذشته گفته بود: تازه درحال درک این موضوع هستم که چرا همه می گویند کار کردن در رم سخت است. علت این مسئله، شما خبرنگاران هستید. شما بیش از حد به نکات منفی توجه می کنید و اهمیتی به نکات مثبت نمی دهید. در سایر تیم ها از سوی رسانه ها، حمایت و مثبت اندیشی بیشتری حس می کردم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2053

به "نارضایتی مورینیو از شرایط رم؛ از بازیکنان بی کیفیت تا اختلاف با مدیران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی مورینیو از شرایط رم؛ از بازیکنان بی کیفیت تا اختلاف با مدیران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید