مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی

به گزارش دیتاپد، قهوه ای رنگی رایج و پرکاربرد در دکوراسیون خانه های امروزی است و شناخت رنگ های مکمل آن به شما یاری می نماید تا انتخاب های مناسب و هوشمندانه ای داشته باشید.

مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به نظر شما مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی چه رنگی است؟ رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای منزل شما باید با در نظر دریافت چه عواملی انتخاب گردد؟ چگونه می توان حال و هوای اتاقی با دکوراسیون قهوه ای را عوض کرد و روح و انرژی بیشتری به فضا بخشید؟ همه این ها سوالاتی هستند که خیلی از ما دوست داریم جواب قانع کننده ای برای آن ها پیدا کنیم. با این مطلب خبرنگاران همراه ما باشید تا با رنگ های مکمل قهوه ای آشنا شوید و یاد بگیرید با انتخاب های هوشمندانه ظاهر خانه تان را دگرگون کنید.

ترکیب قهوه ای و سفید

استفاده از رنگ قهوه ای به تنهایی، در خانه شما فضایی نسبتا خنثی و تاریک ایجاد می نماید. رنگ سفید به عنوان مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون می تواند تا حد زیادی موجب انعکاس نور و روشن تر به نظر رسیدن محیط منزلتان گردد. این ترکیب رنگی در واقع ترکیبی از دو رنگ فوق العاده در کنار هم است که برای هر بخش از دکوراسیون خانه شما مناسب خواهد بود.

آبی، مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون

انگار که از روز اول رنگ قهوه ای و آبی را در کنار هم ساخته اند. این ترکیب رنگی در واقع یک ترکیب فوق العاده است که استفاده از آن برای همه بخش های خانه شما بی نظیر است. همان طور که می دانید آبی تنوع رنگی زیادی دارد و جالب است که همه تن های این رنگ شگفت انگیز می تواند مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل شما باشد.

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ های گرم

لحظه ای چشمانتان را ببندید و رنگ برگ های پاییزی را به خاطر بیاورید؛ رنگ های نارنجی و زرد و قهوه ای و قرمز در کنار هم که به طرز شگفت انگیزی با هم همخوانی دارد و زیباست. حال تصور کنید یک مبل قهوه ای با کوسن رنگی چقدر می تواند جذاب باشد؛ کوسنی به رنگ قرمز، زرد و نارنجی درست شبیه به برگ های پاییزی! در واقع این رنگ ها همه مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون هستند و اگر دوست دارید کمی انرژی به فضا ببخشید، نباید از آن ها غافل شوید.

قهوه ای و زرد در دکوراسیون

ترکیب زرد و قهوه ای در کنار هم شما را شگفت زده خواهد نمود. زرد به عنوان یکی از اصلی ترین رنگ های مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون شناخته می گردد. این ترکیب رنگی، ترکیبی جذاب و چشم نواز، هم در دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک است. می توانید پرده های اتاق را به رنگ زرد انتخاب کنید و یا با قرار دادن یک آباژور یا کوسن هایی زرد در کنار مبلمان قهوه ای، حسی آرامش بخش به نشیمن تان ببخشید.

قهوه ای با تن رنگ های مختلف

استفاده از انواع رنگ قهوه ای با تن های مختلف می تواند یک ست و مجموعه بی نظیر را برایتان رقم بزند. گاهی اوقات نیازی نیست به دنبال مکمل رنگ قهوه ای باشید؛ در عوض می توانید از انواع رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزلتان یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با اصول چیدمان مبل، اصول چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید.

قهوه ای در کنار رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی مثل سبز و صورتی مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل شما خواهد بود. از طرفی این رنگ ها مکمل رنگ نسکافه ای در مبل و اتاق نشیمن مدرن است و می تواند حس و حالی جذاب به فضا ببخشد. یک مبل قهوه ای با کوسن های رنگی که در آن ها رنگ های پاستلی همانند صورتی و سبز به کار رفته است، واقعا ترکیب زیبایی رقم می زند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با روش های تمیز کردن مبل، پاک کردن لکه های روی مبل را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 960

به "مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید