شال را با مانتو و کیف خود، خیره کننده ست کنید

به گزارش دیتاپد، گاهی ممکن است بانوان بیشترین اندازه سلیقه را به کار برده و برترین شال، مانتو و کیف را با جنس و کیفیت عالی انتخاب نمایند اما هنگام پوشیدن آن ها یک تناقض بزرگ ببینند، این مشکل به علت استفاده از رنگ های نامناسب و نحوه اشتباه ست کردن آن ها با هم است. بنابراین نحوه ست کردن آن ها بسیار مهم است.

شال را با مانتو و کیف خود، خیره کننده ست کنید

نحوه ست کردن لباس ها با هم ممکن است در آقایان زیاد دیده نگردد اما این مسئله برای بانوان اهمیت بسیاری دارد و لازم است بدانند چگونه لباس هایشان را با هم ست نمایند. در این مطلب از خبرنگاران نحوه ست کردن شال با مانتو و کیف به شما آموزش داده می گردد.

برترین روش های ست کردن شال با مانتو و کیف

یکی ار برترین کارهایی که برای ست کردن شال با مانتو و کیف می توانید انجام دهید این دو کار است. از رنگ های خنثی بهره ببرید. مثلا استفاده از رنگ های سفید و طوسی که جلوه زیادی به استایل و ست شما می دهد.

دومین کاری که می توانید انجام دهید این است که از رنگ هایی با درجه بندی تیره و روشن بهره ببرید. یک رنگ روشن را با یک رنگ تیره با همدیگر ست کنید.

یک نکته مهم را به خاطر داشته باشید اگر با توجه به روش های ست کردن شال با مانتو و کیف از رنگ های خنثی هم بهره ببرید می توانید اثر شگفت انگیزی را در استایل خود شاهد باشید.

ست کردن رنگ قهوه ای کرم در مانتو یا شال شما یک انتخاب عالی است. نباید فراموش کنید که استفاده از رنگ های خنثی در استایل شما می تواند برایتان یک ست مطمئن ایجاد کند.

علاوه بر ست کردن لباس نحوه آرایش نیز برای شیک شدن افراد مهم و لازم است، اگر به مطالب آرایشی علاقه دارید به مطلب چشم های ریز خود را با این آرایش ساده درشت کنید مراجعه کنید.

ست مطمئن به چه ستی گفته می گردد؟

یکی از رنگ های خنثی که بسیار هم کاربرد دارد رنگ مشکی است. همه خانم ها در هر سن و سالی که باشند حتما از این رنگ در ست لباس های خود استفاده خواهند کرد.

شما به راحتی می توانید، مانتو، شال یا حتی کیف مشکی خود را با هر رنگی که دوست داشته باشید ست کنید. ایده های بسیار زیادی برای ست کردن لباس های مشکی وجود دارد. مثلا: رنگ سفید از جمله رنگ هایی است که ست کردن آن با رنگ مشکی بسیار مجذوب کننده خواهد بود چرا که این رنگ از جمله رنگ های جوان و شاداب است.

یکی دیگر از رنگ های خنثی که می توانید برای ست کردن شال با مانتو و کیف خود از آن بهره ببرید رنگ طوسی است. یک نکته را به خاطر داشته باشید. اگر می خواهید در استایل خود از رنگ طوسی بهره ببرید آن را با هر رنگی به غیر از رنگ قهوه به راحتی می توانید ست کنید تا جلوه داشته باشد.

روش های ست کردن شال هایی با ترکیب رنگ گرم و سرد

یکی از رنگ های سردی که می توانید از آن در ست لباس های خود بهره ببرید رنگ آبی است که از جمله رنگ های آرامش بخش است. شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ های مشابه خود همانند رنگ بنفش و سرمه ای به آسانی ست کنید. حتما برای شما هم پیش آمده است که از خودتان پرسیده باشید به چه سبک ست هایی ست مطمئن گفته می گردد؟ برای اینکه راحت بتوانید لباس ها، شال، مانتو، کیف و حتی کفش هایی که با رنگ های مختلف می بینید و دوست دارید را با هم ست کنید باید بگوییم که مطمئن ترین ست آن ستی است که در آن از رنگ های خنثی استفاده شده باشد.

رنگ های خنثی دارای طیف های گسترده ای است. شما به راحتی می توانید آن ها را با رنگ های سرد و گرم ست کنید. برای مثال اگر دوست دارید که در استایل خود از شال قرمز بهره ببرید و نمی دانید که آن را با چه رنگ مانتو یا کیفی ست کنید کافی است به سراغ رنگ های خنثی بروید. رنگ های خنثی که می توانید با شال قرمز خود ست کنید مثل سفید، مشکی و خاکستری برترین انتخاب هستند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این 5 شایعه در خصوص مو را هرگز باور نکنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2248

به "شال را با مانتو و کیف خود، خیره کننده ست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شال را با مانتو و کیف خود، خیره کننده ست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید