با موزه باستان شناسی ملی آتن آشنا شوید

به گزارش دیتاپد، موزه باستان‌شناسی ملی آتن در کشور یونان از آثاری متعلق به دوران پیش از تاریخ تا عهد باستان نگهداری می‌کند و یکی از بزرگترین موزه‌های جهان می‌باشد.

با موزه باستان شناسی ملی آتن آشنا شوید

این موزه که می‌توان آن را به عنوان یکی از بزرگترین موزه‌های جهان آن را در نظر گرفت، دارای مجموعه کاملی از اشیا دوران یونان باستان برای بازدید با تور کشتی کروز یونان است. این موزه در سال 1829 تاسیس گشته و برخی از آثاری که از موقعیت‌های مختلف باستان‌شناسی یونان بدست آمده را دارد.

موزه باستان شناسی از موزه‌های مهم و شناخته شده است و کلکسیونی از تاریخ، مجسمه‌ها، گلدان‌ها و اشیاء کوچک، اکتشافات سانتورینی، فلزکاری، هنر مصر، خاور نزدیک است و آن را می‌توان در حد موزه لوور پاریس در نظر گرفت.

در این موزه همچنین از مجموعه نفیسی از سکه‌های یونان باستان که متعلق به قرن‌های 1 تا 5 پیش از میلاد نگهداری می‌شود که شامل 3644 شمش طلا، نقره و سکه های برنزی هستند. دو مجموعه دیگر نیز از دوران کلاسیک یونان شامل 549 سکه و 498 قطعه جواهر، در این موزه نگه داری می شود. تور جزایر یونان با کشتی کروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای بازدید از جاذبه‌های این کشور است. با تور رم می‌توانید به بازدید جاذبه‌های شهر رم بروید.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 686

به "با موزه باستان شناسی ملی آتن آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با موزه باستان شناسی ملی آتن آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موزه باستان شناسی ملی آتن آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید