مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو پرنده آسکا تا هشدار جدی در خصوص به روزرسانی ویندوز

به گزارش دیتاپد، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو پرنده آسکا تا هشدار جدی در خصوص به روزرسانی ویندوز

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اپل بی سر و صدا از یک ویژگی به روزرسانی نو در نرم افزار نو خود رونمایی نموده که از مشکل تمام شدن زودهنگام باتری جلوگیری می نماید. درواقع این ویژگی برای کاربران آیفون بسیار مفید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل به روزرسانی نسخه چهارم اندروید Qبتا را تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. دلیل اصلی این اقدام حل مسائلی است که در حال حاضر برای اندروید Q نسخه بتا اتفاق افتاده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت خصوصی NTF اعلام نموده که به زودی خودرو پرنده آسکا را روانه آسمان خواهد نمود. این شرکت از مدت ها پیش روی طرح خودرو پرنده نو خود کار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی وان پلاس 7 پرو که با به روزرسانی های متعدد از گوشی های قدرتمند بازار محسوب می گردد، به روزرسانی نو OxygenOS9.5.7 را دریافت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از مدتی پیش ویندوز چندین بار بیانیه منتشر نموده است که بهتر است به دلیل بعضی از مسائل ویندوز، کاربران هر چه سریعتر کامپیوترهای خود را به روزرسانی نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2334

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو پرنده آسکا تا هشدار جدی در خصوص به روزرسانی ویندوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو پرنده آسکا تا هشدار جدی در خصوص به روزرسانی ویندوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید