منچستریونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با لائوتارو مارتینس

به گزارش دیتاپد، باشگاه منچستریونایتد میخواهد هافبک فرانسوی خود را با مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر معاوضه کند.

منچستریونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با لائوتارو مارتینس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه تابستان گذشته منچستریونایتد روملو لوکاکو را به اینتر فروخت و الکسیس سانچس را هم به این تیم ایتالیایی قرض داد، اولگنار سولسشایر فرصتی برای تقویت خط حمله اش پیدا نکرد اما حالا خبر می رسد که این سرمربی نروژی علاقه مند است تا لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینتر را به خط حمله شیاطین سرخ اضافه کند. مارتینس 22 ساله این فصل زوج خطرناکی را با روملو لوکاکو در اینتر شکل داده ، به طوری که به تنهایی در 22 بازی از رقابت های مختلف ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 3 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

بر اساس ادعای نشریه ساندی میرر انگلیس، مدیران باشگاه منچستریونایتد به باشگاه اینتر اعلام نموده اند که نسبت به جذب مارتینس 22 ساله علاقه دارند وحتی حاضر هستند پل پوگبا را وارد این معامله نمایند. در صورتی بحث معاوضه این دو بازیکن از سوی این نشریه انگلیسی مطرح شده که پوگبا سابقه کار با آنتونیو کونته، سرمربی کنونی اینتر در یوونتوس را دارد که دوره درخشانی برای وی به حساب می آمد.

کونته در حالی به دنبال تقویت خط میانی اش است که گفته می گردد پل پوگبا ترجیح می دهد به جای رفتن به رئال مادرید، راهی سری A گردد. بر اساس گزارش های منتشرشده، باشگاه اینتر روی لائوتارو مارتینس 80 میلیون پوند قیمت گذاری نموده، این در حالی است که منچستریونایتد برای واگذاری هافبک فرانسوی اش 150 میلیون پوند درخواست نموده است.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی منچستریونایتد اما پس از تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل ولورهمتپون در دور سوم جام حذفی انگلیس درباره شایعه احتمال جدایی پوگبا از این تیم گفت: شما جدایی پوگبا از منچستریونایتد در ماه ژانویه را نخواهید دید. مانند همواره شایعاتی درباره جدایی و پیوستن بازیکنان وجود دارد. ما به دنبال بازگرداندن پوگبا به ترکیب تیم هستیم.

پوگبا که اخیراً در شکست 2 بر یک تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل واتفورد در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس پس از حدود سه ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، برای شیاطین سرخ به میدان رفت، ظاهراً احتیاج به عمل جراحی به روی قوزک پایش دارد و همین او را در حدود یک ماه دیگر به دور از مستطیل سبز نگه خواهد داشت.

این هافبک فرانسوی این فصل تنها در 8 بازی از رقابت های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 818

به "منچستریونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با لائوتارو مارتینس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با لائوتارو مارتینس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید