ملی پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می کنیم

به گزارش دیتاپد، دارنده نشان برنز پرتاب دیسک پارالمپیک لندن و طلای پاراآسیایی گوانگ ژو و اینچئون کلاس 44F گفت: بر اثر تمرین در خرم آباد دیسک های پرتاب شکسته می شوند!

ملی پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می کنیم

فرزاد سپهوند در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران منطقه لرستان، اظهار کرد: حدود یک هفته است که دوباره تمریناتم را در مجموعه آفتاب تهران و زیرنظر مربی بلاروسی آغاز نموده ام.

وی با اشاره به اینکه از آبان سال پیش به تهران آمده ام و با مربی خارجی تمرین می کنم، ادامه داد: در آموزشگاه اسکان داریم و خدا را شکر شرایط خیلی خوب است و مسئله ای نداریم.

سپهوند با بیان اینکه در نخستین مرحله رکوردگیری، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب نموده ام، اضافه نمود: به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال در جاکارتا هستم و کوشش می کنم مدال طلای اینچئون و گوانگ ژو را تکرار کنم.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه چند وقت اخیر در خرم آباد تمرین نموده ام، یادآور شد: زمین پرتاب های مجموعه ورزشی تختی خرم آباد قبلاً به طور خود رو چمن می آورد و برای اینکه آن را چمن نمایند، متأسفانه خاکی شده و تمرین در آن سبب می گردد دیسک ها و نیزه ها شکسته شوند. چند روزی که در خرم آباد تمرین کردم، دو دیسک پرتاب شکست.

وی تأکید کرد: وقتی زمین چمن نباشد، دیسک می شکند و اگر بخواهم دیسک خوبی براساس وزن خریداری کنم، حداقل 50 میلیون ریال احتیاج دارم.

سپهوند اعلام کرد: برای رسیدن به اهداف مان به امکانات خوبی احتیاج داریم که خوشبختانه در اردوی تهران، فدراسیون این شرایط را فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 369

به "ملی پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش پارالمپیکی پرتاب دیسک: با مربی بلاروسی تمرین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید