معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی

به گزارش دیتاپد، ال جی با مشارکت Amwell اولین مانیتور مراقبت و پرستاری مجازی را برای برطرف کمبود نیروی کار بیمارستان در HLTH 2022 معرفی کرد.

محصول تازه Carepoint از تلویزیون های موجود سلامت ال جی بهره می برد و دارای قابلیت های نظارت پیشرفته برای بهبود کارایی مراقبت از کنار تخت و به حداکثر رساندن منابع است.

معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی

ال جی الکترونیکس (ال جی)، شرکت نوآور جهانی، اولین راه چاره مشترک خود را با شرکت پیشرو در توانمندسازی مراقبت های بهداشتی دیجیتال Amwell خاطرنشان کرد. این همکاری برای توسعه مرزهای نوآوری سلامت دیجیتال و رسیدگی به یک مشکل عمده کمبود نیروی کار که بیمارستان ها در سراسر کشور با آن روبرو هستند، طراحی شده است.

کیت تلویزیون Carepoint که به وسیله ال جی در HLTH 2022 به نمایش گذاشته شد با پلتفرم Amwell Converge پشتیبانی می گردد. این کیت از تلویزیون های بهداشتی موجود ال جی، برندی پیشرو در تلویزیون ها در بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی، در اتاق های بیماران استفاده می نماید تا به ارائه دهندگان اجازه دهد تا از راه دور با بیمار تعامل داشته باشند، بر مرخصی بیماران نظارت نمایند تا در نتیجه، حجم کار متخصصان مراقبت های بهداشتی کمتر گردد.

این راه چاره تازه که Carepoint TV Kit 200L نام دارد، برای توسعه دسترسی پزشکان و تیم های مراقبت به وسیله جلسات مجازی، پرستاری الکترونیک و نظارت بر اتاق ایزوله طراحی شده است. کیت تازه ال جی این امکان را فراهم می نماید تا کارهایی مانند پذیرش و ترخیص بیمار، ویزیت پزشک، هماهنگی مراقبت با بیماران، اعضای خانواده و سایر ارائه دهندگان و نظارت بر بیمار از یک مکان مناسب انجام گردد و منجر به افزایش کارایی، کاهش زمان تردد و جلسات، به حداکثر رساندن منابع و زمان و مکان گردد.

آتل سینگ، مدیر کل سلامت دیجیتال در ال جی الکترونیکس گفت:

ما با ارائه یک پلتفرم خلاقانه که مراقبت را مجازی تر، در دسترس تر و کارآمدتر می نماید و در عین حال به بهبود کیفیت مراقبت یاری می نماید، در حال پیشروی تحول دیجیتالی سیستم مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها هستیم. راه چاره تازه کیت تلویزیون ما به کاهش چالش هایی که بیمارستان ها روزانه با آن دست و پنجه نرم می نمایند، از جمله مدیریت بهتر کمبود نیروی کار و ارائه انعطاف پذیری بیشتر به پزشکان و تیم های مراقبت و دسترسی آسان تر به بیماران، یاری می نماید.

سوزان ورثی، مدیر ارشد بازاریابی در Amwell گفت:

ما با سطح بالایی از فرسودگی شغلی کارکنان مراقبت های بهداشتی و محدودیت های مالی ناشی از این همه گیری روبرو هستیم. نوآوری های فناوری مانند این کیت می تواند بار روی پزشکان و تیم های مراقبت را کاهش دهد و در عین حال مشارکت بیمار را بهبود بخشد و در نهایت تجربه مراقبت بهتری را برای همه فراهم کند. ما مفتخریم که به توسعه همکاری خود با ال جی ادامه دهیم، زیرا با هم کار می کنیم تا بیمارستان ها و کارکنان آن ها را با ابزارها و نوآوری های لازم برای دستیابی به اهدافشان توانمند کنیم.

ال جی و Amwell برای اولین بار در مارس 2022 به عنوان بخشی از منظره استراتژیک ال جی برای ایجاد محصولات و خدمات تازه تاثیرگذار اجتماعی برای نسل بعدی، همکاری خود را خاطرنشان کردند. ال جی بزرگ ترین ارائه دهنده تلویزیون های هوشمند برای اتاق های بیماران بیمارستانی در ایالات متحده است. اکنون، این غول جهانی الکترونیک در حال افزایش بیشتر تمرکز خود بر نوآوری و توسعه مجموعه مراقبت های بهداشتی خود است. ال جی به عنوان یک شریک اختصاصی، متعهد است که Amwell و پلتفرم Converge آن را برای یاری به تحقق نوآوری های مراقبت های بهداشتی به کار ببندد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محلول Carepoint TV Kit 200L به https://digitalhealth.lgova.com یا https://business.amwell.com/telemedicine-equipment/carepoint-tv-kit-200l مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 27 آبان 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2319

به "معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اولین مانیتور پرستاری و مراقبت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید