مدیران استقلال ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتند

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران ، سیروس دین محمدی، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال اوضاع و احوال این تیم در رقابت های فصل هجدهم را هرگز مناسب نمی داند. دین محمدی می گوید:استقلال وضعیت خوبی ندارد و نتیاج این فصل استقلال این موضوع را نشان می دهد. شفر باید تیمش را بررسی کند و پاسخگوی این نتایج باشد. شان استقلال رده هفتم جدول نیست. دین محمدی از عملکرد مدیران استقلال هم به شدت انتقاد می نماید: در ابتدای فصل و رفتن بازیکنان کلیدی استقلال، مدیریت خوب عمل نکرد و در ادامه نیز شفر خریدهای خارجی نه چندان مناسبی داشت که باید درباره آن ها پاسخ بدهد. طارق بازیکن بدی نیست اما نویمایر و گرو به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتند و کادرفنی باید ببیند اگر آن ها به درد نمی خورند، از لیست کنارشان بگذارد. تا اینجا هیچ کمکی به استقلال نکرده اند و شایسته حضور در این تیم نبوده اند.

مدیران استقلال ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتند

دین محمدی درباره شایعه بازگشت تیام و جپارف به استقلال گفت: اگر مدیران و مربیان استقلال بتوانند این دو بازیکن را برگردانند، خیلی خوب می گردد. تیام فصل پیش گل های زیادی برای استقلال زد و جپارف هم در وسط زمین هرکاری که می خواست را انجام می داد و یکی از بهترین بازیکن های استقلال بود. جذب این دو بازیکن به همراه یکی دو وینگر یاری می نماید تا استقلال با قدرت نیم فصل دوم را آغاز کند.

استقلال باید در چه پست هایی بازیکن بگیرد؟ دین محمدی به این سوال پاسخ داد: در خط دفاع بازیکنان خوبی داریم و هافبک های ما نیز بد نیستند اما استقلال مشکل وینگر و مهاجم دارد. به جز تبریزی استقلال وینگر خوب دیگری ندارد و حتما باید در این پست یکی دو بازیکن جذب کند. کناره های استقلال فعال نیست و حملات زهرداری از کناره ها صورت نمی گیرد. شفر باید فکری به حال این پست بکند. همچنین به یک دفاع چپ هم نیازمندیم و شفر هم باید تنغییراتی در چیدمان بدهد. مثلا زکی پور و وریا غفوری جلوتر از دفاع های کناری بازی نمایند و خسرو حیدری نیز به پست خود برگردد.

دین محمد برخلاف خیلی ها از زوج قائدی و اللهیار چندان راضی نیست: ترکیب قائدی و صیادمنش مثبت نبوده است. در تیمی مثل استقلال شفر نیاید از ابتدا به جوانان بازی دهد و تجربه کسب کردن آن ها باید برای 10 -15 دقیقه پایانی بازی هایی باشد که از پیروزی در آن ها تا حدودی مطمئن شدیم. به طور مثال در بازی این هفته منچسترسیتی و منچستریونایتد، گواردیولا زمانی که تیمش گل سوم را به ثمر رساند و خیالش از پیروزی راحت شدف به دو بازیکن جوان خود در 10 دقیقه پایانی این دیدار، بازی داد. به نظر من شفر هم باید همچنین رویکردی را پیش بگیرد.

دین محمدی از برخورد انضباطی با چشمی و اسماعیلی هم دفاع می نماید: من نمی دانم چه کاری در تمرین انجام شده است اما اگر واقعا بی انضباطی نموده اند، شفر کار درستی انجام داده که آن ها را فعلا بیرون گذاشته است. من سال ها برای استقلال بازی نموده ام و همیشه این بازیکنان بوده اند که احترام باشگاه را رعایت نموده اند. استقلال جایی نیست که یک بازیکن دلش بخواهد هر کاری بکند و باید تابع باشگاه و مربی اش باشد.

دین محمد از استقلال به کلی قطع امید نموده است: اگر قرار باشد استقلال با همین روند پیش برود، ما نه سهمیه ای می گیریم و نه به جامی دست پیدا می کنیم. جام حذفی از دست رفته و حالا استقلال باید زودتر خود را جمع و جور کند تا دو جام دیگر را از دست ندهد.

10-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 94

به "مدیران استقلال ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید