درگیری کادرفنی استقلال و مس

به گزارش دیتاپد، در جریان هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و مس رفسنجان از ساعت 15 روز آدینه در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به انتها رسید.

درگیری کادرفنی استقلال و مس

پیش از شروع بازی، آرش رضاوند که به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با خبرنگاران گفت وگوی کوتاهی داشت.

روی نیمکت ذخیره استقلال نام افرادی چون سیاوش یزدانی، پیمان بابایی، رضا میرزایی، آرمان رمضانی، امید حامدی فر، عزیزبک آمانوف، محمدحسین زواری، علیرضا رضایی و امیرعلی صادقی دیده می گردد.

بعلاوه حامد لک که پیش از این بازی، دچار مصدومیت شده بود روی نیمکت ذخیره مس رفسنجان حضور دارد. جانشین حامد لک درون دروازه مس رفسنجان، داوود نوشی صوفیانی است.

پیش از شروع بازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال و بعضی از بازیکنان تیم، به سمت نیمکت مس رفسنجان رفتند و با اعضای تیم حریف خوش و بش کردند.

در دقایق ابتدایی بازی، روزبه چشمی پس از برخورد با بازیکن مس رفسنجان دچار آسیب دیدگی شد. این مساله باعث شد تا کادر پزشکی برای مداوای این بازیکن به زمین مسابقه بیاید. چشمی لحظاتی را برای مداوای کامل به بیرون زمین رفت و پس از بهبود شرایط، به میدان بازگشت.

محمد ربیعی و ریکاردو ساپینتو در جریان مسابقه، کنار خط حضور داشتند و نکات فی مد نظر خود را به بازیکنانشان گوشزد کردند. ساپینتو در کنار خط آرام و قرار نداشت.

در دقیقه 29 بازی، محمدحسین مرادمند در حالی که توپ در اختیارش بود، احساس آسیب دیدگی کرد و کادر پزشکی نیز برای مداوای این بازیکن به زمین مسابقه آمد. مرادمند در نهایت نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد. مرادمند در ادامه با برانکارد زمین مسابقه را ترک کرد.

رافائل سیلوا و محسن آذرباد در دقیقه 32 مسابقه، برخورد کوتاهی با یکدیگر کنار خط داشتند. این برخورد باعث شد تا درگیری لفظی کوتاهی میان آن ها شکل بگیرد اما داور مسابقه به سرعت وارد درگیری شد و نگذاشت ادامه پیدا کند.

در دقیقه 34 مسابقه، سجاد شهباززاده با حضور در محوطه جریمه حریف، صاحب موقعیت شد. در ادامه کار، شوت شهباززاده به بازیکن مس رفسنجان برخورد کرد و بازیکنان استقلال معتقد بودند که توپ به دست بازیکن حریف برخورد نموده است اما داور مسابقه تصمیم به ادامه مسابقه گرفت.

پس از خاتمه نیمه اول مسابقه، میان کادر فنی و بازیکنان دو تیم درگیری پیش آمد. سرمربی استقلال نسبت به عملکرد داوری معترض بود و درگیری میان حامد لک و بهزاد غلامپور شکل گرفت. درگیری میان دو تیم دقایقی پس از خاتمه بازی ادامه داشت و در نهایت داور مسابقه به خسرو حیدری و ریکاردو ساپینتو کارت زرد داد و بهزاد غلامپور را اخراج کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2340

به "درگیری کادرفنی استقلال و مس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری کادرفنی استقلال و مس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید