مجلس از شرایط موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست

به گزارش دیتاپد، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کردمجلس از عملکرد وزیر امور خارجه و شرایط موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست و آنرا در شان جمهوری اسلامی ایران نمی داند.

مجلس از شرایط موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه وزیر امور خارجه و رئیس جمهور باید بپذیرند که مجلس یازدهم فراتر از آنچیزی که درسالیان گذشته وجود داشته عمل خواهد نمود گفت: جاده یکطرفه انجام تعهدات از سوی جمهوری اسلامی ایران و بی تعهدی و بی عملی سایر کشورها و حتی نهادهای بین المللی در شان کشورنیست.

نائب رئیس کمیسیون منیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ایران ابزارهای قابل توجهی در مناسبات سطح بین الملل دارد و می تواند از آن بهره برد اضافه نمود: تعمیق روابط با کشورهای همسایه و شدت بخشیدن به مناسبات مالی با کشورهایی که در عمل دوست جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و بدعهدی نکردند یک توقع جدی است.

نماینده اصفهان گفت:مجلس به شرایط موجود در وزارت امور خارجه کشور و مباحث مالی ، تسهیل تجارت و بازرگانی ایران و استفاده ازظرفیت های برون مرزی انتقاد جدی دارد و باید این فرایند مورد بازنگری قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون منیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید نمود:مجلس یازدهم در مطالبه گری خود با گام های بلند کار را آغاز نموده و قطعا کمیسیون های تخصصی مجلس در روزهای آینده کارهای مهم و اثر گذاری را دنبال خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1260

به "مجلس از شرایط موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس از شرایط موجود در تعاملات بین المللی راضی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید