مثل یک محلی در تایلند سفر کنید و پول بگیرید

به گزارش دیتاپد، اداره گردشگری تایلند برای نشان دادن مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده تایلند در نظر دارد از میان درخواست های ارسال شده، یک نفر را برای سفر به دور تایلند انتخاب و از این ماجراجویی فیلم تهیه کند.

مثل یک محلی در تایلند سفر کنید و پول بگیرید

مثل یک محلی در تایلند بگردید و پول بگیرید؛ این شغل شامل مسافرت به نقاط مختلف کشور تایلند، خوردن غذا و تجربه کردن زندگی محلی است و همه این فعالیت ها به صورت یک مستند تلویزیونی فیلم برداری می گردد.

اداره گردشگری تایلند با مشارکت شرکت تولیدنماینده دریم جابینگ، مسئولیت فیلم برداری از سفر به دور تایلند را برعهده گرفته اند و مقاصد و تجارب کمتر شناخته شده را به صورت تصویری نشان می دهند. طبق ویدئوی تبلیغاتی و مطبوعاتی، آن ها به دنبال افراد میانسال آمریکایی (هرچند که در فرم درخواست این شغل گفته شده است که افراد با هر سن و سال و پیشینه ای می توانند اقدام نمایند) با روحیه ماجراجویی برای این شغل هستند. فرد متقاضی که برای این شغل انتخاب می گردد، سفر به دور تایلند برای تهیه یک مستند تلویزیونی به نام مسافر محلی در تایلند (Local Traveler in Thailand) را شروع می نماید که در آمازون پرایم نشان داده می گردد.

متقاضیان علاقه مند باید در یک ویدئوی کوتاه (60 ثانیه ای یا کمتر)، درباره خودشان و علت اینکه چرا بهترین گزینه برای این برنامه هستند شرح دهند و آن را برای سازمان دهندگان ارسال نمایند. فرایند تقاضا برای این شغل از اول نوامبر شروع شده است و تا خاتمه سال ادامه می یابد.

فردی که برای این برنامه انتخاب گردد، به مدت دو تا سه هفته در محدوده ماه های ژانویه و فوریه 2019، سفر به دور تایلند را شروع می نماید. هزینه پرواز رفت و برگشت به تایلند برای او پرداخت می گردد، اما این همه ماجرا نیست و این برنامه، هزینه های اقامت، هزینه های روزانه و مازاد را تقبل می نماید. در طول مسافرت، داستان تایلند و کشف تجربه های محلی تایلند فیلم برداری می گردد.

هنور هیچ برنامه ای برای این سفر تهیه نشده است، اما بعضی مقاصد و فعالیت ها معین شده اند نظیر ملاقات با یکی از نوابغ آینده آشپزی بانکوک، بازدید از دریاچه پنگانگ (Pangong lake) و معبد وات فراتات دوی کانگمو (Wat Phrathat Doi Kongmu) در تایلند شمالی، بازدید از قبیله تپه آخو در چیانگ رای و آشپزی با آن ها، صحبت با زنان جامعه قومی فو تایلند که از بافنده های اصلی ابریشم Praewa هستند و اقامت در یک روستای ماهیگیری محلی در استان جنوبی Chumphon است که بازدیدنمایندگان در کنار مردم محلی در زمینه احیای اسب دریایی و مرجان ها فعالیت می نمایند و در عوض، اتاق و قایق سواری مجانی نصیب شان می گردد.

در واقع،در ویدئوی تبلیغاتی این شغل به وضوح اعلام شده است که در طول این مسافرت، خبری از هتل نیست. اداره گردشگری تایلند ابراز امیدواری نموده است که با این روش، فرصت نشان دادن بخش هایی از کشور و فعالیت هایی که هنوز برای بسیاری از گردشگران ناشناخته مانده است، به وجود آید.

با تور تایلند سفر کنید
منبع: کجارو / afar.com
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 198

به "مثل یک محلی در تایلند سفر کنید و پول بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل یک محلی در تایلند سفر کنید و پول بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید