لیگ NBA، پیروزی لیکرز با مصدومیت جیمز، راکتس از سد تاندر گذشت

به گزارش دیتاپد، تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در بازی شب کریسمس خود در لیگ NBA با درخشش و سپس مصدومیت فوق ستاره این تیم بر گلدن استیت وریرز غلبه کرد.

لیگ NBA، پیروزی لیکرز با مصدومیت جیمز، راکتس از سد تاندر گذشت

به گزارش خبرنگاران ، در دیدارهای صبح امروز (دو شنبه) لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، تیم لس آنجلس لیکرز با 17 امتیاز و 13 ریباند لبران جیمز مقابل گلدن استیت وریرز، مدافع عنوان قهرمانی لیگ به پیروزی رسید. اما این پیروزی برای لیکرز، بسیار گران تمام شد چون لبران جیمز در کوارتر سوم بازی به دلیل مصدومیت کشاله ران، زمین را ترک کرد.

جیمز در این مورد گفت: برای من به شخصه خیلی مهم است که همیشه در اختیار همی تیمی ها و کادر فنی باشم. امیدوارم این مصدومیت، طولانی نباشد. فردا برای MRI به بیمارستان می روم تا ببینم چه شده است.

جیمز در 156 بازی متوالی برای تیمش به میدان رفته بود.

استیفن کری، ستاره تیم گلدن استیت در مورد شکست شکست تیمش گفت: بازیکن لیکرز طوری بازی می کردند که انگار چیزی برای از دست دادن نداشتند. هر بازیکنی که صاحب توپ می شد، انگیزه زیادی داشت و برق خاصی در نگاهشان بود. آنها به زمین آمدند و پیروز شدند.

لیکرز در 11 بازی گذشته خود در سالن اوراکل آره نا شهر اوکلند مقابل گلدن استیت شکست خورده بود.

در بازی دیگری که در سالن تی دی گاردن شهر بوتون برگزار گردید، تیم میزبان با 40 امتیاز و 10 ریباند کایری اروینگ مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی رسید. جوئل امبید نیز 34 امتیاز و 16 ریباند برای فیلادلفیا داشت. این دومین بازی NBA در روز کریسمس بعد از سال 2004 بود که به وقت اضافه کشیده می شد.

تیم هیوستون راکتس هم با 41 امتیاز جیمز هاردن مقابل میهمان خود اوکلاهماسیتی تاندر به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به توضیح زیر است:

پورتلند 96 - یوتا 117 فیلادلفیا 114 - بوستون 121 (وقت اضافه نخست)لس آنجلس لیکرز 127 - گلدن استیت 101 اوکلاهماسیتی 109 - هیوستون 113میلواکی 109 - نیویورک 95

در خاتمه بازی های امروز، تورونتو رپتورز با 25 پیروزی و 10 شکست در صدر کنفرانس شرق و دنور ناگتس نیز با 21 پیروزی و 10 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 122

به "لیگ NBA، پیروزی لیکرز با مصدومیت جیمز، راکتس از سد تاندر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، پیروزی لیکرز با مصدومیت جیمز، راکتس از سد تاندر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید