لامبورگینی مشتری جدید پیدا کرد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران : کمپانی فولکس واگن که برند مادر لامبورگینی محسوب می گردد از کمپانی کوانتوم گروپ، پیشنهادی به ارزش 7.5 میلیارد یورو برای واگذاری آن دریافت نموده است. این پیشنهاد شامل در اختیار دریافت مقرهای اصلی تولیدی این خودروساز در ایتالیا و واحد عملیات موتوری آن نیز می گردد.

لامبورگینی مشتری جدید پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پیشنهاد رسمی کوانتوم گروپ برای هربرت دیس- مدیرعامل گروه فولکس واگن- و مارکوس دویسمان- مدیرعامل آیودی- ارسال شده است. آیودی مالک اصلی لامبورگینی است اما خود یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن محسوب می گردد. کوانتوم گروپ وعده داده است در صورت در اختیار دریافت این شرکت، آن را به خودروسازی پیشرو در استفاده از فناوری های نوین و سازگار با سیاست های دوستدار محیط زیست تبدیل کند.

البته لامبورگینی تنها زیرمجموعه ای نیست که فولکس واگن می خواهد از مدیریت آن دست بکشد و قرار است و طبق حدس های رسانه ای قرار است سهام این غول خودرویی در دیگر برند مطرح ایتالیایی یعنی دوکاتی نیز عرضه گردد.

دلیل اصلی این تصمیم خودروسازی فولکس واگن کاهش هزینه های اقتصادی این شرکت در راستای تحقق استراتژی کوتاه مدت کادر مدیریتی جدید عنوان شده است. در این استراتژی فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن سود اقتصادی و عملیاتی خود به تدریج از فراوری محصولات متفرقه خارج خواهد شد و تمرکز خود را بر روی فراوری و توسعه خطوط فراوری خودروهای الکتریکی خواهد گذاشت که تب استفاده از آن ها اخیرا در اروپا و آمریکای شاقتصادی بالا گرفته است.

شرکت مشهور موتورسازی دوکاتی اصلی ترین زیرمجموعه لامبورگینی به شمار می رود. اصلی ترین محصولات این شرکت شامل لامبورگینی اوریوس، اونتادور و هوراکن هستند. این شرکت همچنین موتورهای 12 سیلندر برای استفاده در قایق های موتوری را نیز فراوری می نماید. آمریکا، آلمان، انگلیس و ژاپن اصلی ترین بازارهای خارج ایتالیا لامبورگینی در دنیا محسوب می شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1819

به "لامبورگینی مشتری جدید پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی مشتری جدید پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید