برف مدارس کدام استان ها را تعطیل و غیرحضوری کرد؟

به گزارش دیتاپد، بارش برف و برودت سرما امروز مدارس بعضی از استان های کشور را به تعطیلی کشاند و سبب برگزاری غیرحضوری کلاس های درس شد.

برف مدارس کدام استان ها را تعطیل و غیرحضوری کرد؟

به گزارش خبرنگاران، بارش برف که از روز گذشته در بعضی از استان های کشور شروع شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس های درس دانش آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می گذرد آخرین شرایط تعطیلی مدارس در بعضی از استان های کشور است.

استان کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: امروز یکشنبه 23 بهمن 1401 مدارس تمام مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) استان کردستان در شهرستان های سنندج ـ مریوان ـ دیواندره ـ کامیاران و سروآباد در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی (شبکه شاد) برگزار می گردد.

هاشم ناظمی جلال اضافه نمود: بعلاوه امروز تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در شهرستان های بیجار ـ قروه و دهگلان در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می گردد.

وی بیان نمود: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سطح شهری و روستایی شهرستان بانه نیز در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سطح شهری و روستایی شهرستان سقز هم در نوبت صبح غیرحضوری است.

استان مرکزی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بارش برف مدارس شازند، خنداب و سربند را غیرحضوری کرد.

اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به شرایط فعالیت مدارس استان مرکزی گفت: براساس تصمیم جلسه کارگروه پیشگیری هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران، باتوجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت مدارس در بعضی شهرهای استان مرکزی با تغییر همراه است.

استان همدان

به علت بارش برف، برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان امروز یکشنبه 23 بهمن در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، به علت بارش برف، برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان امروز یکشنبه 23 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز امروز یکشنبه 23 بهمن تعطیل است.

استان اردبیل

به علت برودت و سردی هوا نوبت و قبل از ظهر مدارس امروز شهر اردبیل مدارس پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری شد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به علت برودت هوا در شهر اردبیل، پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت قبل از ظهر، فعالیت آموزشی مدارس به صورت غیرحضوری و به وسیله شبکه آموزشی شاد انجام می گردد.

استان تهران

روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس ابتدایی منطقه ها یک تا پنج شهر تهران امروز غیر حضوری است.

بعلاوه تمام مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح امروز غیرحضوری و آموزش مجازی دنبال می گردد. آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران هم غیرحضوری خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2362

به "برف مدارس کدام استان ها را تعطیل و غیرحضوری کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف مدارس کدام استان ها را تعطیل و غیرحضوری کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید