فانتاسی شو پوکت

به گزارش دیتاپد، فانتاسی شو نمایشی بر پایه یک سنت کهن در جزیره پوکت می‌باشد و یک ترکیب عالی از هنر و تکنولوژی است. این مجموعه بزرگ با وسعتی حدود 56 هکتار در ساحل کامالا قرار گرفته است.

فانتاسی شو پوکت

نظر بسیاری از گردشگران نمایش هیجان انگیز فانتاسی در پوکت یکی از برترین جاذبه های گردشگری تور ارزان تایلند در جزیره پوکت می‌باشد و برنامه‌های جذابی برای ارائه دارد و از پربازدیدترین دیدنی‌های این کشور می‌باشد. بزرگترین بوفه آسیا، یک پارک تفریحی، رستوران‌ها و دکه‌های فروش غذا، مراکز خرید، تئاتر جادویی و کاخ صد ساله آنگکور، کاخ فیل ها و پارک وحش سیمیلان از مهمترین بخش‌های این مجموعه هستند. موسیقی زنده بومی، حرکات آکروباتیک، شعبده بازی و کارناوال های شادی به نمایش در می آید . جالب است بدانید که در مراکز خرید این مجموعه انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا ، طلا و جواهرات یافت می شود همچنین رستوران کیناره با طراحی به سبک تایلندی و مجسمه های فوق العاده در محوطه آن، ظرفیت پذیرش بیش از 4000 نفر را به صورت همزمان داشته و انواع غذاهای تایلندی، چینی و بین‌المللی و انواع دسرها و نوشیدنی‌ها را برای سرو دارد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر از جاذبه با تور ارزان تایلند همراه شوید.

این مجموعه سرگرمی تفریحی هرروز به جز پنجشنبه ها از ساعت 5 عصر شروع به کار می کند و تا 11 شب باز است. در مورد زمانبندی نمایش این مجموعه به این صورت است که راس ساعت 8:30 شب درها باز شده و بعد از بازرسی وسایل اجازه ورود صادر می‌گردد و ساعت 21 درها بسته می‌شوند. مبلغ ورودی این مجموعه 1800 بات می‌باشد و اگر بوفه شام در رستوران کیناره و نمایش مدنظر شما باشد مبلغ برای بزرگسالان به 2200 بات و برای کودکان به 2000 بات افزایش پیدا خواهد کرد.

انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 749

به "فانتاسی شو پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فانتاسی شو پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید