علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای از جهان رفت

به گزارش دیتاپد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: علی لندی، نوجوان 15 ساله در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیرو های امداد با فداکاری 2 نفر را نجات داد، ساعت 12 شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای از جهان رفت

به گزارش ایرنا؛ آرش نجیمی اضافه کرد: این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود 90 درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام شده بود، بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی وقوع آتش سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، پیش از رسیدن نیرو های امدادرسان و آتش نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا 2 فرد نیازمند را نجات دهد.

وزیر کشور برای تسریع در فرایند درمان این نوجوان فداکار در تماس با استاندار اصفهان به وی ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، شرایط درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

احمد وحیدی بعلاوه در تماس با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به شرایط خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه های درمان وی از طرف استانداری تامین گردد.

مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در سال 1369 در کلانشهر اصفهان راه اندازی شد.

این بیمارستان بعنوان یک مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1965

به "علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای از جهان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای از جهان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید