ساندویچ 10هزار تومانی سوژه شد، رضایت طرفداران از وضعیت استادیوم

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور ساعت 17:45 امروز آدینه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف پرسپولیس می رود.

ساندویچ 10هزار تومانی سوژه شد، رضایت طرفداران از وضعیت استادیوم

حاشیه های ریز و درشت زیادی در بیرون از استادیوم دیده می گردد و طرفداران تراکتور از شهرهای مختلف شمال غرب کشورمان خود را به تبریز رسانده اند تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.

با اینکه بیش از 4 ساعت به شروع بازی زمان باقی مانده است ولی بیش از 15 هزار نفر از طرفداران تراکتور در مقابل استادیوم یادگار امام تبریز حاضر هستند.

ساندویچ های بی کیفیت در استادیوم یادگار امام تبریز به قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد و این موضوع باعث اعتراض طرفداران شده است، نکته جالب اینکه طرفداران از خرید این ساندویچ های گران و بی کیفیت خودداری نموده اند و به جای آن سیب زمینی، تخم مرغ که میان وعده نوستالژی و خوشمزه در تبریز است را خریداری می نمایند.

طرفداران از وضعیت استادیوم و سرویس های بهداشتی نیز رضایت خاطر دارند.

در هفته اول تیم قرمزپوش تهرانی یک بر صفر پارس جنوبی را شکست داد و تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان بدون گل متوقف شد.

خبر دیگر از این بازی اینکه دیدار حساس و تماشایی دو تیم قرار است از شبکه 3 و شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی به صورت زنده روی آنتن برود. همچنین گزارش این بازی از رادیو ورزش و رادیو تبریز نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 317

به "ساندویچ 10هزار تومانی سوژه شد، رضایت طرفداران از وضعیت استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندویچ 10هزار تومانی سوژه شد، رضایت طرفداران از وضعیت استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید