سازمان جهانی بهداشت به کشورهای اروپایی هشدار داد

به گزارش دیتاپد، سازمان جهانی بهداشت (WHO) با هشدار نسبت به افزایش موارد ابتلا به کووید-19 در کشورهای اروپایی، گفت که اکنون زمان تصمیم گیری اروپا برای مقابله با این بیماری است.

سازمان جهانی بهداشت به کشورهای اروپایی هشدار داد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سازمان جهانی بهداشت گفت: همزمان با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در اروپا، حضور یافتن بچه ها در مدارس و خاتمه یافتن تابستان، زمان آن است تا کشورهای اروپایی برای مقابله با کروناویروس تصمیم گیری نمایند.

دکتر مایک رایان - رئیس فوریتهای پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: اکنون زمان بهانه جویی نیست و ضروری است برای حفاظت از جان افراد آسیب پذیر و تداوم فرایند آموزش دانش آموزان تصمیم درستی اتخاذ کرد.

وی اضافه کرد: اروپا با زمان تصمیم گیری در این رابطه روبرو شده؛ چرا که کشورهای اروپایی وارد فصلی می شوند که مردم بیشتر در محیط های بسته حضور خواهند داشت. بدون تردید فشار شیوع کرونا بیشتر خواهد شد. اکنون این پرسش مطرح است که چگونه می توان در کنار حفظ افراد آسیب پذیر در برابر مرگ، بچه ها را نیز روانه کلاسهای درس کرد؟.

رئیس فوریتهای پزشکی سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفت: پاسخ به این پرسش آسان نیست، اما ضروری است تعادل را حفظ کرد تا به افراد جوان و مسن در جامعه یاری کرد.

به نقل از مدیکال اکسپرس، به گفته وی، تنها راه این است که بزرگسالان به میزان کافی فاصله را رعایت نمایند تا انتقال بیماری فرایند کاهشی را طی کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1367

به "سازمان جهانی بهداشت به کشورهای اروپایی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت به کشورهای اروپایی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید