زمان ثبت نام برای حضور در لیگ برتر تکواندو تمدید شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، در حالی که تیم هایی که در پیش ثبت نام رقابت های لیگ نام خود در سایت مسابقات را ثبت نموده بودند تا 10 آبان ماه برای پرداخت هزینه ثبت نام زمان داشتند، سازمان لیگ به دلیل شرایط موجود در جامعه با تمدید 5 روزه، این زمان را تا 15 آبان ماه تمدید کرد.

زمان ثبت نام برای حضور در لیگ برتر تکواندو تمدید شد

روابط عمومی فدراسیون تکواندو با تایید این خبر نوشت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام اولیه و معین شدن تیم های داوطلب حضور در لیگ های تکواندو، تیم هایی که به صورت قطعی تمایل به حضور در رقابت های لیگ تکواندو را دارند می بایست تا روز پنجشنبه - 15 آبان ماه نسبت به واریز 50 درصد مبلغ ورودیه اقدام کنند.

روش برگزاری هر لیگ، پس نهایی شدن تعداد تیم ها اعلام می گردد. لیگ های تکواندو در امسال تنها در رده سنی نوجوانان (جام آینده سازان المپیک) و بزرگسالان (جام خلیج فارس، جام ایراندخت، جام نقش دنیا و جام کوثر) در دو گروه مردان و زنان برگزار می گردد و با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا، رقابت های لیگ امسال در رده های سنی خردسالان و نونهالان به دلیل عدم وجود زمان مناسب و اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1440

به "زمان ثبت نام برای حضور در لیگ برتر تکواندو تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام برای حضور در لیگ برتر تکواندو تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید