تیم ملی پارادوومیدانی ایران صاحب دو مدال نقره شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در روز دوم از مسابقات جایزه عظیم امارات، در ماده پرتاب دیسک، کلاس 55/54، حامد امیری با کسب 899 امتیاز در رده دوم نهاده شد و نمایندگانی از کشورهای هند و روسیه به ترتیب اول و سوم شدند.

تیم ملی پارادوومیدانی ایران صاحب دو مدال نقره شد

در ماده دو 100 متر کلاس 38، علیرضا صادقیان با ثبت رکورد 11 ثانیه و 66 صدم ثانیه در صندلی دوم ایستاد و ورزشکارانی از فرانسه و تایلند مقام اول و سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

فردا و در ادامه رقابت ها حامد امیری، محمدرضا احمدی، اکبر احمدی و علی اصغر جوانمردی در ماده پرتاب وزنه در کلاس های مختلف، محمد فتحی گنجی در ماده پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می گیرد و مدال ها به سرپرستان تیم ها در هتل تحویل داده می گردد.

همچنین سهمیه های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در خاتمه مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

مسابقات دوومیدانی جایزه عظیم 2021 با حضور 602 ورزشکار از 54 کشور در کشور امارات برگزار می گردد.

تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان با هشت ورزشکار متشکل از رشید مسجدی، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، علیرضا صادقیان، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، اکبر احمدی و محمدرضا احمدی با راهنمایی بهمن رضایی سرمربی تیم ملی در این مسابقات شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1647

به "تیم ملی پارادوومیدانی ایران صاحب دو مدال نقره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی پارادوومیدانی ایران صاحب دو مدال نقره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید