تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، مهران برخورداری ملی پوش قزوینی به منظور حضور در بازیهای یونیورسیاد 2019 به مرحله جدید تمرینات تیم تکواندو دانشجویان پسر دعوت شد.

تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد

سی امین دوره بازیهای یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 2019، 12 تا 23 تیر در ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد و رقابت های تکواندو در این رویداد از 16 تا 22 تیر پیگیری می شود و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق خواهد گرفت.

ملی پوش قزوینی و تیم ملی فوتسال امید برنز آسیا را کسب کردند

سهند رضاپور ملی پوش قزوینی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال، در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی زیر 20 سال آسیا، با شکست 9 بر 1 اندونزی به عنوان سومی مسابقات رسید.

این رقابتها در تبریز برگزار شد.

جدال عسگری برای برنز لیگ جهانی

در دومین روز لیگ سری آ مونترال و در وزن منهای 75 کیلوگرم، بهمن عسگری ملی پوش قزوینی در 2 بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه 4 بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

عسگری در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد تا امروز برای کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا برود.

شطرنج سیمولتانه برترینهای استان برابر قهرمان جهان

شطرنج بازان استان در بازی سیمولتانه بصورت همزمان برابر استادبزرگ پرهام مقصودلو قهرمان جهان قرار گرفتند.

بنیاد شطرنج مهدی بویه میزبان این رقابت بود.

رقابت دو و میدانی انتخابی استان برگزار شد

در انتها این رقابتها در رده های سنی جوانان و بزرگسالان، مجتبی، ولی بیگی، امیرحسین اسکندرلو، سبحان طاهرخانی، امیرحسین خمسه، امیر طاهرخانی، امیرضا محمد پور، محمدرضا فرهاد، سبحان رضایی، محمدرضا رحمانی، مهدی پورقربان، محمود محسنی، محمود مظفر نیکو عناوین برتر را کسب کردند.

در بخش بانوان هم زهرا کرمی، مهسا غفاری، فاطمه یقوبی، فاطمه اورنگ، فاطمه کرمی، شبنم بامدادی، عارفه حقیقت، مریم کاتبی، فاطمه نصراهی، نرگس رضایی و شراه شمسینی به مقام قهرمانی دست یافتند.

مسابقات انتخابی دو و میدانی جوانان و بزرگسالان مردان و زنان استان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1025

به "تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید