روشنایی تابلو های تبلیغاتی تعدیل شد

به گزارش دیتاپد، همزمان با شروع اجرای طرح نصب کنتور های هوشمند برق روی تابلو های تبلیغاتی شهر تهران، روشنایی این تابلو ها با هدف صرفه جویی در مصرف برق تعدیل شد.

روشنایی تابلو های تبلیغاتی تعدیل شد

به گزارش ایسنا، این روز ها در اتوبان های تهران حضور پرتعداد تابلو های تبلیغاتی رخ نمایی می نمایند، تابلو هایی که سود آن حاصل شهرداری و ضرر آن برای صنعت برق و گاز کشور بوده است؛ در راستای مدریت مصرف برای چندمین بار اعلام شده که قرار است کنتور های هوشمند روی این تابلو ها نصب گردد.

هدف از نصب کنتور هوشمد روی تابلو های تبلیغاتی مدیریت مقدار مصرف آن ها است، آن طور که کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفته، در راستای اجرای طرح های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلو های تبلیغاتی منصوبه در سطح مرکز، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت های تبلیغاتی، روشنایی این تابلو ها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.

به گفته وی، گروه های ارزیاب و بازرسان منتخب این شرکت به صورت مستمر در طول شبانه روز، شرایط روشنایی تابلو ها را آنالیز می نمایند تا ضمن تعدیل روشنایی شبانه از روشن ماندن تابلو های تبلیغاتی در طول روز نیز جلوگیری گردد. در زمینه اصلاح روشنایی های مازاد شهری، تعامل و همکاری ارزنده و قابل تقدیری از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام شده است، با حفظ استاندارد های شهری کوشش خواهیم کرد تا از هدر رفت انرژی در بخش های مختلف شهر جلوگیری گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار کرد: با نصب ساعت های نجومی، از روشن ماندن تابلو های تبلیغاتی در طول روز جلوگیری شده است و ضمن آن که تمامی تابلو های تبلیغاتی در حال حاضر دارای لامپ های کم مصرف LED هستند، در عین حال از این پس با نصب کنتور های هوشمند، مقدار مصرف این تابلو ها در تمام شبانه روز از راه دور نیز قابل رصد خواهد بود.

باتوجه به شرایط گاز در کشور و محدودیت های موجود در حوزه برق انتظار می رود که تمهیدات فوری و جدی در این حوزه صورت بگیرد، مدیریت مصرف در تمام بخش ها امری ضروری و مهم بوده، در حوزه تبلیغات نیز باید نگاه تیزبینانه تری در این بخش وجود داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2354

به "روشنایی تابلو های تبلیغاتی تعدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنایی تابلو های تبلیغاتی تعدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید