رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/همدان عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از نارضایتی ورزشکاران انفرادی این شهر اطلاع داد و گفت: شهر ازندریان با جمعیتی بیش از 45 هزار نفر از نبود سالن کشتی، شطرنج، پینگ پونگ، کونگ فو، ژیمناستیک رنج می برند.

رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی

احسان غفاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر از سالن ورزشی موجود برای همه نوع ورزش های انفرادی و همگانی استفاده می گردد که جوابگوی نیازهای اهالی ورزش نیست، تأکید کرد: این امر یک کار غیراصولی بوده و در آینده ممکن است موجب صدمات جبران ناپذیر اقتصادی و جانی به ورزشکاران در رشته های مختلف گردد.

وی اضافه کرد: جوانان ازندریانی نیازمند حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند تا بتوانند مانند ورزشکارانی چون محمدمهدی احمدی ازندریانی را به تیم ملی بفرستند و استعدادهای ناب خود را در عرصه ورزش به منصه ظهور برسانند.

غفاری یادآور شد: با توجه به پیگیری های اجرا شده زمین چمن مصنوعی ازندریان به مدت بیش از 10 سال است که بلاتکلیف مانده هر چند اقدامات خوبی انجام گرفته اما کوشش ما بر این است که با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان ملایر برای سال 99 به بهره برداری برسد تا مجدداً شاهد حضور فوتبال دوستان ازندریان در زمین فوتبال باشیم.

وی به علاقمند بودن شهروندان ازندریانی به ورزش های انفرادی و همگانی اشاره و بیان نمود: محمدمهدی احمدی ازندریانی بازیکن تیم ملی جوانان ایران که در تیم باشگاهی و ملی جوانان ایران بازی می نماید، فوتبال خود را از زمین های خاکی آغاز و به تیم ملی جوانان ایران راه پیدا کرد.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان در ادامه گفت: سومین سالن ورزشی بدنسازی در شهر ازندریان با پیشرفته ترین وسایل ورزشی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال و با حضور مسئولان افتتاح شد و به تازگی هم دو باشگاه ورزشی بدنسازی با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 580

به "رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی" امتیاز دهید

1 کاربر به "رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنج ورزشکاران ازندریانی از نبود سالن ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید