رشت، امامی فر: هدف مان این بود که اول گل نخوریم و سپس دنبال بردن باشیم، تیم ما مشکل بدنی دارد

به گزارش دیتاپد، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به دنبال این بوده که در ابتدا گل نخورد و در ادامه به دنبال سه امتیاز باشد.

رشت، امامی فر: هدف مان این بود که اول گل نخوریم و سپس دنبال بردن باشیم، تیم ما مشکل بدنی دارد

به گزارش خبرنگاران از رشت، علیرضا امامی فر پس از تساوی بدون گل سپیدرود برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر گفت: باعث افتخار ماست که در خدمت شما خبرنگاران هستیم و امیدوارم با هم به فوتبال گیلان کمک کنیم. عذرخواهی می کنم که در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکردم. طبق تأکید علی کریمی ما یک تیم هستیم و یکدل. اگر هم دیروز محسن سیدی به نشست خبری آمد، به خاطر این بود که ما یک تیم هستیم.

وی اضافه کرد: همه می دانند سپیدرود با چه مشکلاتی روبه رو بوده است و نمی خواهم آن را بازگو کنم، اما باید کاری کنیم که تیم بار دیگر شکست ناپذیر گردد و میل به بردن را در این تیم ببینیم.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به بازی امروز توضیح داد: نفت تیم کوچکی نیست و در آینده از این تیم بیشتر خواهید شنید. هدف مان این بود که اول گل نخوریم و سپس دنبال بردن باشیم. این نکته مثبتی است که تیم ما به دنبال آن است. وقتی دو تعویض اجباری انجام می دهیم و یعقوب کریمی تعویضی ما دوباره تعویض می گردد، یعنی اینکه مشکل بدنی داریم. تعطیلی لیگ فرصتی است تا نقاط ضعف مان را شناسایی نموده و روی نقاط قوت خود کار کنیم.

امامی فر اعلام کرد: کوشش ما و تفکر علی کریمی این است که شرایط سپیدرود بهتر از فصل گذشته باشد. ما به بازیکن جدید احتیاج داریم، اما بازیکنانی باید جذب شوند که شرایط بدنی بهتر داشته و قوی تر از بازیکنان حال حاضر باشند. امیدوارم در تعطیلات این اتفاق بیفتد و بازیکنانی به ما اضافه شوند تا خودمان را برای بازی پرسپولیس و پیکان آماده کنیم.

وی بار دیگر با اشاره به تساوی بدون گل سپیدرود مقابل صنعت نفت آبادان ادامه داد: هدف مان در وهله اول این است که اجازه ندهیم تیمی که در جدول نزدیک ماست، فاصله بگیرد. شرایط بدنی خودمان را می دانستیم و از دقیقه 55 به بعد اُفت نموده بودیم و کار سخت گردیده بود. باید از تک تک بچه ها تشکر کنم که واقعاً کوشش کردند. باور کنید به خاطر خستگی و فشار، خون به مغزشان نمی رسید. بازیکنان کوشش کردند که سه امتیاز را بگیرند، اما شرایط آن طور که می خواستیم پیش نرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 26

به "رشت، امامی فر: هدف مان این بود که اول گل نخوریم و سپس دنبال بردن باشیم، تیم ما مشکل بدنی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشت، امامی فر: هدف مان این بود که اول گل نخوریم و سپس دنبال بردن باشیم، تیم ما مشکل بدنی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید