رخ های آدمی در رخداد هنر

به گزارش دیتاپد، آثار 13 هنرمند با عنوان رخ در رخ روز جمعه (13 مهر ماه) در نخستین نمایشگاه گالری سرزمین هنر روی دیوار می رود.

رخ های آدمی در رخداد هنر

به گزارش خبرنگاران، پونه اوشیدری، آرزو جباری، شیدا حسن پور، علی خالق، تارا خونشین، زرتشت رحیمی، مسعود مجاوری مطلع، محمود محکمی، سحر محمودی مطلق، مهسا مهدی نژاد، طلوع ناصری، احسان نصری و حمید هادی نژاد هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در بیانیه این نمایشگاه که توسط حمید هادی نژاد نوشته گردیده، آمده است: رخ، رو، صورت، آشکارا همه این واژه ها از روبرو خبر می دهد و تمامی خوبی ها و پلیدی ها از رخ زاده می گردد. در رخ، چشم ها و دهان نصب گردیده که ورود و خروج حکایت و قصه ها است، چشمی که می بیند و دهانی که می گوید در رخ حضور دارد و حتی پشت سر هم از رخ در امان نیست. آدمی را رخ معنا می دهد و تاریخ را رقم زده و می رویم تا رخ های خود را در رخداد هنر نمایان سازیم.

این نمایشگاه در روز جمعه، 13 مهر ماه از ساعت 16 تا 21 افتتاح می گردد و تا 22 مهر ماه دایر است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 11 تا 21 به گالری سرزمین هنر واقع در اوین، ابتدای سربالایی خیابان کچویی، کوچه صفا، پلاک 4 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 60

به "رخ های آدمی در رخداد هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رخ های آدمی در رخداد هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید