راه اندازی اولین باجه تخصصی خدمات پستی صنایع دستی در میدان امام (ره) اصفهان

به گزارش دیتاپد، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در دیدار مدیر کل پست استان اصفهان مطرح کرد: اولین باجه تخصصی خدمات پستی در حوزه صنایع دستی در میدان امام(ره) (نقش دنیا) اصفهان راه اندازی می گردد.

راه اندازی اولین باجه تخصصی خدمات پستی صنایع دستی در میدان امام (ره) اصفهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره کل در خانه تاریخی میراث با فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان و با حضور جعفر جعفر صالحی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل دیدار کردند.

در این نشست فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید نمود: ما به مقوله پست جدای از بحث خدمات رسانی نگاهی فرهنگی داریم زیرا بخشی از حافظه تاریخی کشور ما در مقوله پست به وسیله چاپ و نشر تمبرهای یادبود متبلور می گردد.

او گفت: بدون شک توسعه خدمات رسانی به ویژه خدمات الکترونیک نقش مهمی در توسعه گردشگری و صنایع دستی دارد روی همین اصل آماده هرگونه همکاری در راستای توسعه ارتباط میان اداره کل پست استان و میراث فرهنگی استان هستیم.

الله کمک ادامه داد: با توافق به عمل آمده میان اداره کل میراث فرهنگی استان و اداره کل پست استان، با توجه به اینکه یکی از بزرگترین مراکز عرضه صنایع دستی در دنیا در مجموعه دنیای میدان امام (ره) (نقش دنیا) واقع شده است، اولین باجه تخصصی ارائه خدمات پستی ویژه ارائه خدمات صنایع دستی در این میدان تاریخی راه اندازی می گردد.

الله کمک اضافه کرد: ارائه خدمات نقل و انتقال صنایع دستی ویژه فروشندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی از یکسو و همچنین خدمات رسانی به گردشگران در راستای نقل و انتقال خرید صنایع دستی آنان با تخفیف ویژه از جمله اهداف راه اندازی این باجه تخصصی است.

او توضیح داد: طرح خدمات رسانی پستی در گام نخست شامل عرضه کنندگان صنایع دستی به ویژه فروشگاه های دارای نشان استاندارد در میدان امام خواهد بود و در گام بعد خدمات رسانی به گردشگران به ویژه در نوروز 98 در دستور کار این دو مجموعه قرار می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 140

به "راه اندازی اولین باجه تخصصی خدمات پستی صنایع دستی در میدان امام (ره) اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین باجه تخصصی خدمات پستی صنایع دستی در میدان امام (ره) اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید