دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید

دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

جمال میرصادقی زادۀ اردیبهشت 1312، داستان نویس و داستان پژوه است و تا به امروز بیش از 70 جلد کتاب در این حوزه به چاپ رسانده است. او اکنون در موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، ادبیات داستانی تدریس می نماید و به عنوان رییس مدرسه داستان سپندار نیز با آن موسسه همکاری دارد. تمامی آثار اخیر او نیز در نشر آواهیا از مراکز وابسته به هلدینگ سپندار منتشر می گردد.

بچه های آفتاب و داستان های دیگر مجموعه 30 داستان کوتاه از آخرین نوشته های جمال میرصادقی است که به فراخور هر داستان، نویسنده زبان خاصی را برای روایت انتخاب نموده است.

در قسمتی از این کتاب که در پشت جلد نیز منتشر شده، می خوانیم:

مدرسه ها تعطیل شد. شهر شلوغ شد. بچه ها، زن ها و مردها، جلوی کمیته ها ریختند. معلم ها و دانشجوها هم آمدند. ماشین های گازهای اشک آور می گشتند و بلندگوها سر هر چهارراه فریاد می زدند:

- یک مُشت بچۀ آفتاب پرست و معلم های اجنبی پرستشان، آرامش شهر را به هم ریخته اند. دولت با این جرثومه های فساد به شدت مبارزه می نماید.

کامیون ها آمدند و سربازها و لباس شخصی ها را توی خیابان پیاده کردند. سربازها مردم را باتوم می زدند و لباس شخصی ها میان جمعیت افتادند. زنجیرهایشان را دور سر مردم می گرداندند و به سر و کول مردم می زدند. دکان ها بسته شده بودند. ماشین های پلیس می سوخت و رشته های سیاه دود فضا را تار نموده بود. فریادها بلند بود...

نشر آواهیا از مجموعه آثار جمال میرصادقی، بچه های آفتاب و داستان های دیگر را برای بار دوم منتشر و روانه بازار کتاب نموده است.

چاپ دوم بچه های آفتاب و داستان های دیگر در112 صفحه با جلد شومیز و بهای23 هزار تومان منتشر شده و علاقمندان برای خرید این اثر می توانند به فروشگاه دائمی نشر آواهیا به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک هشتاد، کافه آواهیا مراجعه نمایند و یا برای خرید غیرحضوری به شماره تماس 26410657 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1724

به "دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر آواهیا به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید