تور فرانسه ارزان: دعوت نوا اسکوشا از متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری

به گزارش دیتاپد، استان نوا اسکوشای کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود به وسیله راستا مهاجرتی اولویت های بازار کار برای متقاضیان فرانسه زبان دعوتنامه صادر کرد. در این پذیرش که در تاریخ 29 مارس برگزار گردید متقاضیان فرانسه زبان هدف گرفته شدند یعنی متقاضیانی که زبان اول خود را فرانسه اعلام نموده بودند و در تمام مهارت های زبان فرانسه نمره معادل CLB 9 گرفته بودند.

تور فرانسه ارزان: دعوت نوا اسکوشا از متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

متقاضیان بعلاوه در تمام مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی نمره ای معادل CLB 7 داشتند. آنها می بایست دارای مدرک لیسانس می بوده اند و یا دوره دانشگاهی سه ساله ای را می گذرانده باشند. متقاضیانی که در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند می بایست دارای شماره اکسپرس انتری معتبر می بودند و برای ورود به صف انتظار اکسپرس انتری از حداقل شرایط و معبارها برخوردار می بودند.

البته لازم به ذکر است که تعداد متقاضیانی که دعوتنامه نموده اند علاوه بر حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی اعلام نشده است. امتیاز متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS رتبه متقاضی را در صف انتظار اکسپرس انتری تعیین می نماید و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار نیازمند مهارت و تسلط بر زبان های انگلیسی و فرانسه و سایر معیارها تعیین می گردد.

درباره اکسپرس انتری

لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های تازه را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می نماید.

در سیستم CRS عوامل متعددی منجمله سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ارزیابی می شوند. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می گردد تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند.

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشا از سال 2018 از جهت مهارتی اولویت های بازار کار رونمایی کرد و تا کنون مجموعا 16 پذیرش به وسیله جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار برگزار نموده است. در ابتدای فعالیت این جهت مهاجرتی، مربیان خردسالان، حسابرسان، حسابداران، مددکاران اجتماعی و پرستاران، برنامه نویسان و نجاران و صاحبان سایر حرفه ها دعوت شدند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2125

به "تور فرانسه ارزان: دعوت نوا اسکوشا از متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: دعوت نوا اسکوشا از متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس انتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید