خبرنگاران ورود شهروندان مشهد به بوستان ها در روز طبیعت ممنوع است

به گزارش دیتاپد، مشهد- خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان، ضمن اطلاع رسانی در قالب بنر و پوستر در ورودی بوستان های شهر مبنی بر ممنوعیت ورود به آنها، توسط نیروهای حفاظتی فضای سبز با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان ها جلوگیری می شود.

خبرنگاران ورود شهروندان مشهد به بوستان ها در روز طبیعت ممنوع است

مهدی یعقوبی روز دوشنبه در جریان بازدید از بوستان های شهر اضافه نمود: با شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مردم، دستورالعمل های لازم به مناطق 13 گانه شهرداری مبنی بر تعطیلی تمام وسایل بازی، آبخوری ها و دستگاه های بدنسازی سطح شهر ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با تشدید شیوع این بیماری، اطلاعیه تعطیلی کامل تمامی بوستان های سطح شهر تا اطلاع ثانوی صادر و از ورود همشهریان به بوستان ها جلوگیری می شود.

وی گفت: با نزدیک شدن به روز طبیعت و افزایش احتمال حضور شهروندان در بوستان های شهری، تمهیدات ویژه ای در قالب دستورالعمل به تمامی مناطق ارسال شده که برمبنای آن با اقدامات پیشگیرانه بیشتری نسبت به گذشته، ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان ها اعمال می شود.

یعقوبی اضافه نمود: براساس برنامه ریزی های اجرا شده بیش از 600 نیروی حفاظتی در بوستان ها با همکاری نیروی انتظامی مشهد در سه نوبت کاری از ساعت 6 صبح روز سیزدهم فروردین ماه به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند و از هر گونه ورود به بوستان های شهر جلوگیری خواهد شد.

وی از شهروندان خواست توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و از برنامه ریزی برای خروج از منزل و حضور در بوستان ها در روز طبیعت خودداری کنند.

طبق اعلام پلیس راهور خراسان رضوی، تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا 24 روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از در خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود و خودروهای رانندگان متخلف به مدت یک ماه توقیف و این رانندگان پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1048

به "خبرنگاران ورود شهروندان مشهد به بوستان ها در روز طبیعت ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود شهروندان مشهد به بوستان ها در روز طبیعت ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید