جوابیه به خبرنگاران درباره فرزند انسیه خزعلی

به گزارش دیتاپد، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم، درباره جنجال اقامت فرزند انسیه خزعلی در کانادا و شرکتی که حمید رضازاده در آن مشغول کار است، جوابیه ای برای خبرنگاران ارسال نموده است.

جوابیه به خبرنگاران درباره فرزند انسیه خزعلی

در متن جوابیه معاونت امور زنان ریاست جمهوری آمده است:

نظر به نشر اخبار کذب و بی اساس در مورد مهاجرت و فعالیت (مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند معاون محترم رئیس جمهور، این معاونت ضمن تکذیب موارد مطرح شده و جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی، موارد پیوست را به منظور اطلاع رسانی اعلام می دارد.

از آنجا که یکی از مهم ترین رسالت های اصحاب رسانه انتشار اخبار صحیح و منطبق بر واقعیت می باشد لذا دستور فرمائید اقدام مقتضی در این زمینه به عمل آید.

سفر سید حمید رضازاده یک سفر کاری (تابعیت ندارد، مهاجرت نکرده است) جهت توسعه مجموعه نرم افزاری است که محصولاتی با جامعه هدف مخاطبان خارج از کشور فراوری می نماید این محصولات هیچ ارتباطی با وی پی ان یا فیلتر شکن ندارند و شایعات مرتبط با آن تکذیب می شود.

تاکید می شود سید حمید رضازاده هیچ مالکیت و مشارکتی در شرکت بترنت (betternet) ندارد و این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات فیلتر شکن به کاربران ایرانی تحت مالکیت شرکت پنگو (pango) آمریکا است.

به علاوه بهره برداری ویژه از امکانات دولتی و غیر دولتی و حتی یاری اقتصادی والدین از سوی حمید رضا زاده منتفی بوده و کلیه هزینه های سفر و فعالیت های ایشان از عایدی فروش نرم افزار تامین شده است.

ایشان هیچ گونه قرارداد با نهاد های دولتی و غیر دولتی نداشته و ندارد.

گفتنی است کلیه همکاران و برنامه نویسان این مجموعه نرم افزاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان ساکن در داخل کشور هستند.

طبیعی است که ارجاع به صفحات جعلی و رزومه های فیک ساخته شده به وسیله سایت ها و اشخاص نا معتبر و رسانه های معاند و بازنشر آن به وسیله رسانه های داخلی، حق پیگرد قانونی را برای ایشان محفوظ می دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2295

به "جوابیه به خبرنگاران درباره فرزند انسیه خزعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوابیه به خبرنگاران درباره فرزند انسیه خزعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید