تصاویر تصادف شدید پراید با بلوک های سیمانی در اتوبان تهران ـ قم ، 2 نفر کشته شدند ، پرت شدن بلوک سیمانی به لاین مخالف پس از تصادف!

به گزارش دیتاپد، سخنگوی سازمان آتش نشان از وقوع یک تصادف با 2 فوتی در اتوبان تهران - قم اطلاع داد.

تصاویر تصادف شدید پراید با بلوک های سیمانی در اتوبان تهران ـ قم ، 2 نفر کشته شدند ، پرت شدن بلوک سیمانی به لاین مخالف پس از تصادف!

به گزارش خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وقوع یک مورد تصادف گفت: ساعت 8 صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در شمال به جنوب اتوبان تهران قم مقابل تیر 220 به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: در این تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با 5 سرنشین به علت نامشخصی با یکی از نیوجرسی های وسط اتوبان برخورد می نماید و مجدداً به قسمت وسط منحرف می گردد و این بلوک نیوجرسی نیز از خط خود خارج و وارد مسیر مخالف می گردد و در مسیر مخالف جنوب به شمال یک دستگاه پرشیا با این نیوجرسی برخورد می نماید و دچار خسارت می گردد.

ملکی توضیح داد: خودروی پراید دچار خسارت های زیادی شد و متأسفانه یک خانم 72 ساله و یک آقای 60 ساله بر اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست دادند و سه آقای دیگر نیز دچار مصدومیت شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2405

به "تصاویر تصادف شدید پراید با بلوک های سیمانی در اتوبان تهران ـ قم ، 2 نفر کشته شدند ، پرت شدن بلوک سیمانی به لاین مخالف پس از تصادف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تصادف شدید پراید با بلوک های سیمانی در اتوبان تهران ـ قم ، 2 نفر کشته شدند ، پرت شدن بلوک سیمانی به لاین مخالف پس از تصادف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید