ترامپ جنجال ها درباره زوال سلامت خود را رد کرد

به گزارش دیتاپد، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری جنجال ها درباره سلامتی جسمانی اش را رد کرد و دلیل احتیاط بیش از حدش در پایین آمدن از پلکان دانشگاه نظامی را لیز بودن آن توصیف کرد.

ترامپ جنجال ها درباره زوال سلامت خود را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال داغ شدن هشتگ حال ترامپ خوب نیست در نتیجه رفتارهای رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اش در دانشگاه نظامی وست پوینت، او در پیامی در شبکه مجازی سعی کرد تردیدها درباره سلامت جسمانی را رد کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته سالروز تولدش بود و 74 ساله شد، در واکنش به جنجال ها درباره رو به وخامت بودن شرایط سلامتی اش پاسخ داد.

ماجرا از آنجا شروع شد که رفتارهای رئیس جمهور آمریکا در زمان سخنرانی خود در دانشگاه نظامی وست پوینت برآورد ها درباره سلامت رو به زوال وی را تشدید کرد.

یکی از این رفتارها، استفاده ترامپ از دو دست برای برداشتن لیوان آب حین سخنرانی بود. او در پایان سخنرانی هم پلکان را با دقت خیلی زیاد و بسیار بیش از حد نیاز، پایین آمد.

این دو رفتار باعث شد کاربران هشتگ حال ترامپ خوب نیست را در فضای مجازی داغ کنند و او را برای هدایت آمریکا مناسب ندانند.

بنا بر گزارش ها، چندین پزشک با تحلیل رفتارهای ترامپ گفتند احتمالاً یک مشکل مرتبط با اعصاب باعث این احتیاط شده است. برخی نیز زوال عقل و پارکینسون را دلیل رفتارهای بیش از حد محتاط وی خواندند.

ترامپ در واکنش به این جنجال ها به توضیح درباره دلیل احتیاطش در زمان استفاده از پلکان پرداخت اما چیزی درباره چرایی استفاده از دو دست برای برداشتن لیوان نگفت.

او در پیامی توییتری نوشت: پلکانی که من بعد از سخنرانی ام در وست پوینت پایین آمدم، خیلی بلند و تند بود، هیچ نرده ای نداشت و مهم تر اینکه، خیلی لیز بود. آخرین چیزی که من قصد دارم انجام دهم این است که بیافتم و به رسانه های اخبار جعلی چیزی برای سرگرم شدن بدهم. من ده فوت آخر تا کف زمین را دویدم. عجب لحظه ای.

استفاده رئیس جمهور آمریکا از واژه افتادن و قرار دادن آن در گیومه، به نظر می رسد به افتادن هیلاری کلینتون رقیب دموکرات او در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 مرتبط باشد (جزئیات بیشتر).

خ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1234

به "ترامپ جنجال ها درباره زوال سلامت خود را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ جنجال ها درباره زوال سلامت خود را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید