تداوم صدرنشین ملایی در رنکینگ فدراسیون جهانی جودو و صعود یک پله ای بریمانلو

به گزارش دیتاپد، سعید ملایی با کسب مدال برنز مسابقات گرنداسلم پاریس همچنان در وزن 81- کیلوگرم رنیکنگ فدراسیون جهانی صدرنشین ماند.

تداوم صدرنشین ملایی در رنکینگ فدراسیون جهانی جودو و صعود یک پله ای بریمانلو

به گزارش خبرنگاران، بعد از خاتمه نخستین مرحله مسابقات گرنداسلم سال 2019 در پاریس، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی اعلام شد و سعید ملایی با کسب مدال برنز این رقابت ها همچنان صدرنشینی خود را در وزن 81- کیلوگرم تثبیت کرد.

ملایی با کسب مدال برنز، پیروز به کسب 500 امتیاز از گرند اسلم پاریس شد تا با مجموع 6694 امتیاز همچنان صدرنشینی خود در وزن 81- کیلوگرم رنکینگ فدراسیون جهانی را تداوم ببخشد. در این وزن بعد از ملایی، فرانک دی ویت هلندی با 4750 امتیاز در صندلی دوم قرار گرفته است و تاکاشی ساساکی ژاپنی نیز با 4467 امتیاز، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن 73- کیلوگرم جودو ایران نیز با حضور در مسابقات گرنداسلم پاریس و کسب 160 امتیاز با مجموع 3019 امتیاز و یک پله صعود در صندلی دوازدهم رنکینگ فدراسیون جهانی ایستاد. در این وزن سوئیچی هاشیموتو ژاپنی با 6008 امتیاز در صندلی نخست قرار گرفته است و لاشا شاوداتواشویلی از گرجستان و چانگریم آن از کره جنوبی در صندلی های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین جواد محجوب که در حال حاضر دوران نقاهت مصدومیت خود را پشت سر می گذارد، با کسب 2121 امتیاز و دو پله سقوط به صندلی بیستم رنکینگ فدراسیون جهانی سقوط کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 156

به "تداوم صدرنشین ملایی در رنکینگ فدراسیون جهانی جودو و صعود یک پله ای بریمانلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم صدرنشین ملایی در رنکینگ فدراسیون جهانی جودو و صعود یک پله ای بریمانلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید