تخفیف های میلیونی آسیا تک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

به گزارش دیتاپد، شرکت آسیا تک در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری قدرتمندانه دارد.

تخفیف های میلیونی آسیا تک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آسیاتک، محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل آسیا تک در سومین روز نمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر از غرفه آسیاتک گفت: این مجموعه با هدف ارائه انواع سرویس های ارتباطی باکیفیت، در این نمایشگاه حضور پیدا نموده است.

وی اضافه کرد: آسیا تک در نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398، انواع بسته های جذاب و هیجان انگیز اینترنت پرسرعت ADSL2+ به همراه پکیجی از سایر محصولات را با تخفیف های میلیونی هیجان انگیز ارائه می نماید.

یوسفی زاده ادامه داد: شرکت آسیاتک با دارا بودن کامل ترین سبد محصولات اینترنت ثابت کشور، در جهت پاسخ گویی مناسب به احتیاج انواع مشترکان، در نمایشگاه الکامپ آمادگی مذاکره و واگذاری سایر سرویس های خانگی و سازمانی خود همچون تلفن ثابت آسیاتل، OWA، Public WiFi، شبکه اختصاصی سازمانی (VPN)، دیتاسنتر، پهنای باند اختصاصی، تلفن Toll-free، خدمات مشاوره فنی-مهندسی (ICT) و خانه هوشمند (IOT) را نیز دارا می باشد.

مدیرعامل آسیاتک گفت: ازآنجایی که یکی از دغدغه های اصلی ما در آسیاتک علاوه بر ارائه راهکارهای ارتباطی باکیفیت در سراسر کشور، تامین و ارائه محتوای مناسب برای مشترکان و استفاده بهینه از وقت گران بهای آن ها است، آسیاتک به عنوان یکی از برترین شرکت های ارتباطات ثابت کشور، در راستای تکریم مشترکان و ارتقاء کیفیت زندگی آن ها، سایت تماشاخونه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین سایت های VOD کشور راه اندازی نموده است.

وی ادامه داد: کلیه مشترکان آسیاتکی و علاقه مندان غیر آسیاتکی می توانند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ، از تخفیف های ویژه عضویت در سایت تماشاخونه بهره مند شوند.

محمدعلی یوسفی زاده در سرانجام گفت: امیدواریم تصمیم گیری های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد قیمت محصولات به گونه ای باشد که شرکت های فعال در زمینهٔ اینترنت ثابت بتوانند با تداوم ارائه اینترنت باکیفیت، به بقای خود ادامه داده و همچنان در جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم گام بردارند.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی الکامپ 1398 تا سرانجام روز یکشنبه 30 تیرماه ادامه داشته و علاقه مندان می توانند نسبت به حضور و استفاده از مزایای این نمایشگاه اقدام نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 263

به "تخفیف های میلیونی آسیا تک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف های میلیونی آسیا تک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید