تخصیص نیمی از اعتبار 10 میلیاردی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، سال گذشته در نشستی مشترک میان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و استاندارد تهران موضوع بازسازی و بهسازی استادیوم تختی مطرح و تامین اعتبار لازم برای آن از سوی وزارت ورزش و استانداری به تصویب رسید.

تخصیص نیمی از اعتبار 10 میلیاردی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این جلسه و با دستور وزیر ورزش 10 میلیارد تومان برای این مهم در نظر گرفته شد.

بعد از گذشت چندماه، نیمی از این اعتبار مصوب در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار گرفته است تا این اداره کل تعمیرات سقف و سازه استادیوم تختی را شروع کند.

رضا گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با استادیوم تختی همزمان پیگیر دو موضوع بود، اول اینکه طرح بازسازی و تعمیر آن به اداره کل واگذار گردد چراکه پیش از این مجری اقدامات اینچنینی در استادیوم تختی و مسئولیت هزینه کَرد آن با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود اما با پیگیری های اجرا شده این مسئولیت را در اختیار گرفتیم.

وی گفت: موضوع دیگری که پیگیر آن بودیم، تامین اعتبار لازم بازسازی و تعمیرات لازم بود که سال گذشته با معین رقم 10 میلیارد تومانی به تصویب وزیر رسید. نیمی از این اعتبار مصوب هفته گذشته توسط وزارت ورزش و در قالب طرح تعمیرات تختی در اختیارمان گذاشته شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص نیم دیگرِ اعتبار 10 میلیارد تومانی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی گفت: اعتبارات لازم برای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از دو محل استانی و ملی تامین می گردد. وزارت ورزش مسئولیت ملی را بر عهده دارد که صورت گرفته است. نیم دیگر اعتبار لازم هم باید توسط استانداری در اختیارمان قرار بگیرد. پیگیر تخصیص این بخش هم هستیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه اعتبار 5 میلیارد تومانی تخصیص داده شده از سوی وزارت ورزش کاملا نقدی است، توضیح داد: با دریافت نیمی از بودجه لازم برای بازسازی تختی، مرحله معین پیمانکار را شروع نموده ایم. بعد از نتیجه دریافت از این مهم، کاربازسازی و بهسازی شروع می گردد تا از این استادیوم هم بتوانیم برای دیدارهای مهم به خصوص لیگ برتر استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1118

به "تخصیص نیمی از اعتبار 10 میلیاردی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص نیمی از اعتبار 10 میلیاردی مصوب برای بازسازی استادیوم تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید