تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تامین مسکن فرهنگیان باید در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد، برای تامین زمین موردنیاز برای احداث مسکن فرهنگیان محله 40 منظریه پیشنهاد داده شده است.

تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اقبال عباسی 18 اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش و راه و شهرسازی برای تامین مسکن فرهنگیان، اظهار کرد: تامین مسکن فرهنگیان باید در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان شهرکرد مسائلی برای تامین اراضی در زمینه احداث مسکن در طرح اقدام ملی برای فرهنگیان وجود داشت، گفت: محله 40 منظریه برای این موضوع پیشنهاد داده شده است، اما اراضی این منطقه برای ساخت و ساز آماده نیست، بنابراین اداره کل راه و شهرسازی طرح تفکیکی این محله را آماده و برای تصویب به کمیسیون ماده 5 ارائه دهد.

عباسی تاکید نمود: برای احداث مسکن در طرح اقدام ملی در تمامی شهرستان ها می توان از اراضی مازاد دستگاه اجرایی استفاده کرد، دستگاه ها نمی توانند از واگذاری اراضی امتناع نمایند، ضروری است این اراضی در اسرع وقت شناسایی گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در مورد انبارگردانی دستگاه های اجرایی، گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی ابزار، امکانات و تجهیزات مازاد در انبارهای خود دارند، این اموال می تواند در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا در راستای تحقق اهداف به کار بگیرند.

وی گفت: طرح آجر به آجر می تواند یاری بزرگی به آموزش و پرورش در کاهش مسائلشان باشد، باید یاری های دستگاه های اجرایی و خیرین در این راستا جلب گردد.

افتتاح مرکز مسائل یادگیری در شهرستان خانمیرزا

در ادامه فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز مسائل یادگیری در شهرستان خانمیرزا اطلاع داد و گفت: هشت مرکز دیگر در استان ایجاد می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین برای ایجاد پارک جهت یابی مدرسه نابینایان، احداث مراکز مشاوره و پایگاه آموزش مجازی در مدارس استثنایی اعتبارات جداگانه ای اختصاص یافت، همچنین 331 محتوای آموزشی برای مدارس استثنایی چهارمحال و بختیاری مورد تائید وزارتخانه نهاده شد.

قائدامینی گفت: همچنین برای خرید تجهیزات مدارس استثنایی در استان 500 میلیون تومان اختصاص یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1670

به "تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین مسکن فرهنگیان در طرح اقدام ملی در اولویت قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید