برترین برندهای ژل ابرو

به گزارش دیتاپد، در این مطلب به برترین برند های ژل ابرو می پردازیم. امیدواریم بتوانیم با این مطلب کمکی به حفظ سلامت و معرفی برند های اصیل به شما داشته باشیم.

برترین برندهای ژل ابرو

ژل ابرو برای خوش فرم کردن و تقویت ابرو که نقش مهمی در زیبایی چهره بانوان ایفا می نماید، قابل استفاده است. در این گفتار، بعد از معرفی ژل ابرو، به معرفی برندهای معتبر بازار اشاره می گردد.

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو و ژل لیفت ابرو، در لیست پر مصرف ترین محصولات آرایشی بانوان هستند که امروزه در کانون توجه بانوان شیک پوش و مشکل پسند قرار گرفته اند. برای تقویت و زیبایی ابروها که نقش مهمی در زیبایی چهره به خصوص برای بانوان جوان دارد، ژل ابرو و سرم ابرو یا ریمل ابرو، توصیه می گردد. البته هاشور یا تتو هم این روزها به عنوان یک ترند در طراحی چهره و میکاپ بانوان، در نظر گرفته شده است. ابروهای پهن و پر پشت، هواداران زیادی دارد لذا ژل ابرو از برندهای معتبر، انتخاب خوبی برای مجذوب کننده کردن چهره است.

مدل ابرو، یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر در زیبایی چهره است، لذا رسیدگی مرتب به آن، همیشه در کانون توجه بانوان جوان واقع شده است. ژل ابرو، با تقویت پیازچه ابرو، ضمن زیباسازی چهره، از ریزش ابرو جلوگیری نموده و به مرور، سبب رشد ابرو و پر پشت شدن آن می گردد. این ژل، حالت دهنده، لیفت و تقویت کننده ابرو به شمار می رود. ژل ابرو، با صابون ابرو فرق دارد و نباید با آن یکی گرفته گردد. ژل ابرو معتبر، روشی آسان و مقرون به صرفه برای حالت دادن به ابرو است. ریمل ابرو و سایه نیز یاری می نماید تا ابروهایی پر پشت داشته باشید اما با صابون ابرو فرق دارد. با ژل ابرو می توان ابروهایی بی نقص و زیبا و خوش فرم داشت. اگر به چهره سلبریتی های داخلی و خارجی نگاه کنید، ابرو، در کانون توجه دیدگان مخاطب قرار می گیرد و بعد المان های دیگر صورت دیده می گردد. ابروهای براق و شانه شده، با ژل ابرو، ایجاد می گردد. اگر ابروهای کم پشتی دارید و از این کم پشتی نگران هستید، از ژل ابرو بهره ببرید. برای بی نقص نشان دادن ابرو و چهره خود، این ابزار را توصیه می کنیم.

انواع ژل ابرو

ژل ابرو در 2 نوع رنگی و بی رنگ در بازار موجود است. اگر دارای ابروهایی بلند و پر پشت هستید، و صرفا در پی فرم دادن به ابرو هستید، برای حالت دهی و منظم کردن ابروها، از ژل ابرو بی رنگ بهره ببرید. اگر ابروهای نازک و کم پشت دارید، با ژل ابرو هم رنگ ابروهای خود، می توانید در کنار حالت دادن به آن ها، فضاهای کم پشت را پر پشت نشان دهید. دقت کنید که تیره و روشن بودن ابرو یا نازک و ضخیم بودن آن، به صورت مستقیم روی زیبایی چهره شما تاثیر گذار خواهد بود.

استفاده از ژل ابرو

به منظور استفاده از ژل ابرو، ابتدا صورت را با آب و پاک کننده صورت شسته و خشک کنید. اگر ابروهای شما، احتیاجمند اصلاح است، آن را تمیز نموده و سپس با یک برس ابرو، به سمت بالا شانه کنید. در این کار، افراط به خرج ندهید چون باعث ریزش ابرو در بلند مدت می گردد و به آن آسیب می زند.

ژل ابرو استاندارد، باعث ریزش مو نمی گردد و به پوست هم آسیب نمی زند. استفاده از ژل ابرو استاندارد و معتبر، نه تنها باعث ریزش نشده بلکه دارای مواد تقویتی مورد احتیاج ابرو شما نیز هست. به منظور استفاده از ژل های بی رنگ، نکته ای که باید مد نظر شما باشد، این است که ابتدا فرم ابروی خود را تعیین نموده و سپس با ژل ابرو، آن را فیکس کنید و پس از ثابت شدن دیگر به آن دست نزنید.

بهترین برندهای ژل ابرو

ژل ابرو دارای ویژگی هایی است که اولین آن، اصالت محصول است. از خرید محصولات ابرو از دست فروش ها و مراکز غیر معتبر، اجتناب کنید. اگر در پی بهتر شدن شرایط ابرو خود هستید، آن را به کیف لوازم آرایش اضافه کنید. البته بهترین برندها که شماری از آن ها را در این گفتار معرفی می کنیم.

  • ژل ابرو ایدون

لاکچری گردها، محصولات آرایشی و ب هداشتی IDUN را به خوبی می شناسند. ژل ابرو ایدون، ژل ابرویی رنگی با خاصیت حالت دهندگی و ماندگاری بالا بوده و بعلاوه فیکس کننده ابرو با رنگدانه های غلیظ معدنی است که برای تقویت ابرو و هم چنین خوش فرم شدن آن، استفاده می گردد و مانع ریزش ابرو نیز می گردد. چون فرچه مناسب دارد و کار کردن با ژل ابرو ایدون نیز آسان است.

  • ژل ابرو پلامینگ

ژل ابرو پامپلینگ (EYBROW PLUMPING GEL) حجم دهنده عالی به شمار می رود که سبب فرم دهی و حالت دهی ابرو شده و عامل حجیم شدن ابرو است. به علاوه فضاهای خالی بین ابرو را پر نموده و باعث چسبندگی آن نخواهد شد. ژل حجم دهنده رنگی ابرو پلامینگ، برای بانوانی که پوست حساس دارند مناسب بوده و ایجاد حساسیت نمی نماید.

  • ژل ابرو آرت دکو

ژل ابرو آرت دکو (ARTDECO) مناسب حالت دادن به ابرو و مژه ها بدون ایجاد رنگ یا سفیدک روی آن ها است و فرم و درخشش طبیعی ابرو شما را حفظ می نماید تا ظاهری زیبا و مرتب به ابرو و در نهایت چهره شما بدهد. این محصول را از مراکز رسمی و معتبر تهیه کنید و به تاریخ انقضا محصول هم دقت داشته باشید. البته قیمت ژل ابرو آرت دکو با قیمت ژل ابرو پلامینگ، مقداری فرق دارد.

  • ژل ابروی پیک

ژل ابروی پیک (Peak) از برند وارداتی مریم رسولی است که به عنوان یکی از بهترین کارآفرین ها و وارد کننده های این برند در ایران شناخته می گردد. غیر از قیمت مناسب و اصل بودن کالا، این ژل ابرو به عنوان قوی ترین و اولین ژل حالت دهنده، تقویت کننده و لیفت ابرو که به صورت کاملا گیاهی فراوری شده، شناخته می ِگردد. ژل ابرو پیک بدون به جا گذاشتن سفیدی و شوره روی ابرو، ابرو را لیفت می نماید و دارای ویتامینه A،E و بعلاوه عصاره جینسینگ برای تقویت و رشد ابرو است.

پیشنهاد ما استفاده حداقل یک بار از این ژل ابرو برای حفظ سلامت پوست و ابرو شما است.

  • ژل ابرو سروینا

ژل تقویت کننده ابرو سروینا (SERVINA) دارای عصاره گیاهی گزنه بوده و از رازیانه و آویشن و بابونه و رز ماری و صمغ درخت تارا نیز در فراوری محصول استفاده شده است. همه این مواد گیاهی، عاملی برای جلوگیری از ریزش ابرو بوده و جریان خون مویرگی و پوست ابرو را تقویت می نماید.

دقت کنیده که لیفت ابرو، مزایا، معایب و هزینه هایی دارد که بهتر است با هماهنگی با پزشک متخصص پوست و مو خود فرآیند آن را دنبال کنید. مراقبت های بعد از لیفت و لمینت ابرو را هم در نظر داشته باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2445

به "برترین برندهای ژل ابرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای ژل ابرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید