بزرگترین وحشت هیتلر از یک اتفاق پزشکی بود!

به گزارش دیتاپد، مردی که مسئول یکی از بزرگ ترین نسل کشی های قرن بیستم است، به وسیله بیشتر مردم به عنوان شیطانی دیده می گردد که هیچ ترسی نداشته یا حداقل پشت فکر روان پریش او پنهان شده است.

بزرگترین وحشت هیتلر از یک اتفاق پزشکی بود!

امیرحسین فوقانی - خبرنگاران، هیتلر بارها آشکارا گفت که هیچ ترسی ندارم. این ممکن است درست بوده باشد، یا نه، تعریف آن از روی شخصیت او سخت است، اما دندانپزشک او هوگو یوهانس بلاشکه داستان متفاوتی را برای ما تعریف می نماید.

هوگو یوهانس بلاشکه در 20 سال آخر عمر هیتلر دندانپزشک بود زیرا به علت ترس از دندانپزشک به هیچ دندانپزشکی اعتماد نمی کرد. دکتر بلانشکه در یادداشت های خود و در مصاحبه هایی که پس از سرانجام جنگ جهانی دوم انجام شد، اشاره می نماید که هیتلر از دندان پزشکی بسیار می ترسید.

همه به خصوص در دوران کودکی کمی از دندانپزشک می ترسند، اما هیتلر وقتی وارد اتاق دندانپزشک شد برای جان خود می ترسید. گاهی اوقات فقط برای مراقبت از آبسه دندان، فرایند دندانپزشکی آن هشت روز طول می کشد.

بلاشکه از نقش خود در دندانپزشکی رهبر نازی ها بسیار مفتخر بود، با این حال، بیمارش این احساس را نداشت.

رهبر نازی ها حتی قبل از انجام هر گونه عمل جراحی دندان، همانطور که در پرونده دندانپزشکش ذکر شده، گریه می کرد. در روزهایی که او تحت عمل دندانپزشکی قرار می گرفت، چهره اش را در انظار عمومی نشان نمی داد، زیرا این امر وجهه او و بعلاوه ایدئولوژی ای را که او سعی کرد با داشتن نژاد آریایی بی نقص در آلمان ایجاد کند، خراب می کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2316

به "بزرگترین وحشت هیتلر از یک اتفاق پزشکی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین وحشت هیتلر از یک اتفاق پزشکی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید