بازسازی رزیدنت اویل 3 رسما رونمایی شد؛ بازی فروردین عرضه می گردد

به گزارش دیتاپد، همانطور که انتظار داشتیم، در برنامه State of Play سونی شاهد رونمایی از بازسازی سومین قسمت مجموعه بازی های رزیدنت اویل 3 بودیم. با این حال، انتظار نداشتیم که تاریخ انتشار بازی به این زودی ها باشد، ولی بازی Resident Evil 3 قرار است در روز 3 آوریل 2020، یعنی فروردین ماه سال آینده عرضه گردد.

بازسازی رزیدنت اویل 3 رسما رونمایی شد؛ بازی فروردین عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

بازسازی رزیدنت اویل 3 در حالی عرضه می گردد که کپ کام چپ و راست مشغول دریافت جوایز مختلف برای بازی قبلی این سری، یعنی بازسازی رزیدنت اویل 2 است. کپ کام دقیقا بازسازی رزیدنت اویل 3 را بر پایه بازسازی رزیدنت اویل 2، روی همان موتورپایه RE Engine و با تعدادی تغییر و پیشرفت ساخته است.

درست مثل بازی اصلی رزیدنت اویل 3، که نزدیک به دو دهه پیش روی پلی استیشن وان عرضه شده بود، بازسازی رزیدنت اویل 3 هم داستان شخصیت اصلی این قسمت یعنی جیل ولنتاین را دنبال می نماید. جیل به دنبال راه فراری از شهر راکون سیتی است؛ شهری که در پی شیوع ویروس-تی، در حال نابودی است. در این میان، هیولای بزرگی در همه حال جیل را دنبال می نماید؛ هیولایی که بازی اصلی رزیدنت اویل 3 نام او یعنی نمسیس را به دوش می کشید.

بازسازی رزیدنت اویل 3 هم چنین قرار است یک بخش آنلاین چند نفره هم داشته باشد. شرکت کپ کام در واقع بازی آنلاین Project Resistance را با نام نهایی Resident Evil: Resistance به عنوان بخش آنلاین رزیدنت اویل 3 عرضه خواهد نمود. البته امکان خرید و بازی کردن Resident Evil: Resistance به صورت جداگانه هم وجود خواهد داشت.

بازی رزیدنت اویل 3 برای عرضه در روز 3 آوریل 2020 یعنی 15 فروردین سال آینده، در نظر گرفته شده است. این بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. بازی یک نسخه کلکسیونی 180 دلاری دارد که به همراه مجسمه ای از جیل ولنتاین و کتابچه طراحی های بازی عرضه می گردد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی رزیدنت اویل 3 (Resident Evil 3) را ببینید.

تصاویر منتشر شده از بازی را هم در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 528

به "بازسازی رزیدنت اویل 3 رسما رونمایی شد؛ بازی فروردین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 3 رسما رونمایی شد؛ بازی فروردین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید