باتیستا: اتفاقات زشتی در پارس جنوبی رخ می دهد

به گزارش دیتاپد، بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هیچکس به مسائل من که در تیم پارس جنوبی مصدوم شدم، رسیدگی نمی کند.

باتیستا: اتفاقات زشتی در پارس جنوبی رخ می دهد

مگنو باتیستا بازیکن برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی، در گفت وگو با ، درخصوص آخرین شرایط خود گفت: در حال حاضر فقط تمرینات بالاتنه را انجام می دهم چرا که همچنان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم هستم. همان موقع که مصدوم شده بودم، دکتر به من گفته بود که باید عمل کنم اما هنوز منتظر شرایط باشگاه هستم.

باتیستا گفت: مدیری در تیم نیست تا حرفم را به او بگویم. تنها می توانم با افاضلی و چراغی (سرمربی و سرپرست تیم) صحبت کنم و وقتی از آن ها می پرسم که چه زمانی برای من بلیت تهیه می کنید، به من می گویند معلوم نیست. نمی دانم با چه کسی باید صحبت کنم. 3 ماه از مصدومیتم می گذرد و خیلی برای من سخت است. اگر 3 ماه پیش به برزیل می رفتم و عمل جراحی را انجام می دادم، الان می توانستم درباره بازگشت به میدان حرف بزنم. از این شرایط خیلی ناراحت هستم.

او درباره دیگر مسائل خود طی روز های اخیر گفت: صاحبخانه هر روز با من صحبت می نماید. 7 ماه می گردد که اجاره خانه من را نداده اند. به او گفتم همچنان منتظر باشگاه هستم. چند روز پیش به یاری یکی از دوستان، توانستم اجاره خانه ام را پرداخت کنم. این ها خیلی زشت است. من برای پارس جنوبی بازی کردم و در این تیم مصدوم شدم. اما نه مدیری و نه کسی هست که به مسائل من رسیدگی کند.

او درباره میزان مطالباتش از باشگاه پارس جنوبی گفت: حدود 6 یا 7 ماه می گردد که حقوقی دریافت نکرده ام. تقریبا 50 درصد از مبلغ قراردادم را هنوز نگرفتم. در حال حاضر به تنهایی در ایران زندگی می کنم و خانواده ام در برزیل هستند. همچنان منتظر تهیه بلیت برای رفتن به برزیل هستم، اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1218

به "باتیستا: اتفاقات زشتی در پارس جنوبی رخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باتیستا: اتفاقات زشتی در پارس جنوبی رخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید