این گروه سیم کارت بدون فیلتر دریافت می نمایند

به گزارش دیتاپد، دیجیاتو نوشت: عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت خبر از تصویب شدن سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی در روزهای آینده داد.

این گروه سیم کارت بدون فیلتر دریافت می نمایند

او بعلاوه اظهار داشت به جز جهانگردان، این سیم کارت برای شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافری نیز باید در دسترس قرار بگیرد. او دراین باره گفت: ما کماکان معتقد هستیم که باید سیم کارت مناسب به جهانگردان برای برطرف نیازشان داده گردد.

او اظهار داشت پیشنهاد سیم کارت بدون فیلتر برای جهانگردان و شرکت های جهانگردی در کمیته های مختلف آنالیز شده و به گفته ضرغامی، تا حدی مورد تصویب قرار گرفته است. او معتقد است تا چند روز آینده این امکان فراهم خواهد شد.

ضرغامی بعلاوه اظهار داشت: ما می توانیم پیغام رسان های داخلی را برای استفاده ایرانی های ساکن کشورهای دیگر با آشنایان خود در ایران مناسب کنیم.

در ماه های گذشته بحث ارائه اینترنت با سطح دسترسی متفاوت (که به اینترنت طبقاتی معروفیت یافته است) به جهانگردان خارجی با انتقادهای جدی از سوی عموم جامعه روبه رو شده بود.

پیش تر وزیر ارتباطات گفته بود این موضوع صرفاً در حد پیشنهاد بوده و تصمیم نو درباره آن گرفته نشده است. وزیر ارتباطات اعلام نموده بود: برای جهانگردان خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می نمایند و دایره ارتباطات آن ها با هموطنان خودشان در سکوهایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکوها دچار محدودیت هایی هستند، درخواست هایی مطرح شده است که سیم کارت های جهانگردیِ زمان دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج جهانگرد، آن سیم کارت منقضی گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2390

به "این گروه سیم کارت بدون فیلتر دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گروه سیم کارت بدون فیلتر دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید