اعتراض حریف در خصوص اخراج درست نیست، می توانستیم بیشتر گل بزنیم

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری آنلاین پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد گفت: قبل از آغاز صحبت هایم از فوت مارادونا متاسفم. رفتن او برای ما واقعاً سخت است. امیدوارم روحش در آرامش باشد.

اعتراض حریف در خصوص اخراج درست نیست، می توانستیم بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد دو تیم در این بازی اضافه کرد: بازی خیلی خوبی از طرف تیم ما ارائه شد. خوشحالم توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم. هر دو تیم دنبال فوتبال بودند و دیداری فنی بود. موقعیت های متعددی به دست آوردیم و توانستیم سه گل بزنیم. فرایند بازی را هم حفظ کردیم. موقعیت های بیشتری هم داشتیم و می توانستیم بیشتر از اینها هم بزنیم. به هر حال زحمات بازیکنان تیم خوب بود و به آنها تبریک می گویم.

وی درباره اعتراض محمد نوازی به عملکرد داوری و عدم اخراج میلاد سرلک تاکید نمود: یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی خوبی ببینیم قضاوت داور مسابقه بود. آقای کرمانشاهی تسلط خوبی روی بیشتر صحنه ها داشت. من همان صحنه مورد بحث را دقیق دیدم. هر دو بازیکن می خواستند توپ را بزنند. اعتراضی که می گردد درست نیست. قضاوت داور خوب بود.

گل محمدی درباره خراب کردن موقعیت های مسلم گلزنی توسط آرمان رمضانی توضیح داد: آرمان به جز زدن ضربات آخر، دوندگی خیلی خوبی داشت و در ضربات سر نیز به تیم یاری کرد. ولی دو موقعیت گل را از دست داد. در هر صورت او جای خوبی نهاده شد که صاحب موقعیت شد. باید بیشتر روی ضربات آخر کار کنیم و تمرین بیشتری انجام دهیم. این نقاط ضعف با تمرین بیشتر رفع می گردد.

او درباره بهبود کیفیت زمین استادیوم آزادی یادآور شد: چمن استادیوم آزادی نسبت به بازی قبل خیلی بهتر شده بود. همین یک زمین برای استقلال، پرسپولیس و تیم ملی است. فشار زیادی به این چمن آورده می گردد. باید تغییرات اساسی در آن به وجود بیاید. فکر می کنم بحث اقتصادی است که تغییراتی را در آن شاهد نیستیم.

گل محمدی درباره حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در رختکن این تیم گفت: وقتی مدیرعامل و آقای شکوری آمدند در رختکن نبودم. به هر حال پرداختی خوبی بابت تسویه های سال گذشته به بازیکنان داشتند. من و بازیکنان داریم لمس می کنیم مدیریت باشگاه کوشش می نماید مسائل به حداقل برسد.

وی درباره تمدید قرارداد خود گفت: یک سال دیگر افتخار حضور در پرسپولیس را خواهم داشت و خدا را شکر می کنم می توانم باز هم در خدمت این تیم باشم. روز به یاد ماندنی برای من بود. از اطمینانی که هیات مدیره و مدیریت باشگاه داشتند تشکر می کنم. امیدوارم جواب محبت طرفداران و مدیریت باشگاه را بدهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1509

به "اعتراض حریف در خصوص اخراج درست نیست، می توانستیم بیشتر گل بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض حریف در خصوص اخراج درست نیست، می توانستیم بیشتر گل بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید