استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا

به گزارش دیتاپد، همایون شجریان در تورنتو هم رکوردشکنی کرد و تمامی بلیت های کنسرتش در این شهر کانادا طی 24 ساعت به فروش رفت تا اجرای او بار دیگر تمدید گردد.

استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا

به گزارش خبرنگاران ، استقبال بی نظیر از کنسرت های اخیر همایون شجریان در داخل کشور و تمدیدهای پی در پی اجراهای او گویا حالا در کانادا هم ادامه دارد.

روزیاتو گزارش داده با شروع فروش بلیت کنسرت همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی کشورمان در تورنتوی کانادا که ایرانی های زیادی در آن ساکن هستند، تمامی 3 هزار و 200 بلیت در نظر گرفته شده طی 24 ساعت به فروش رفت تا اجرای او بار دیگر تمدید گردد.

جدیدترین مطالب

اجرای کنسرت 3 آهنگساز ایرانی در کلن آلمان

انتشار آلبوم آبی همانند شب فیروزه ای با حضور کیهان کلهر

به ظرافت نوای شهناز

عبدالوهاب شهیدی درگذشت

کنسرت همایون شجریان در کانادا قرار است نزدیک به دو ماه دیگر برگزار گردد. این کنسرت آدینه 2 سپتامبر 2022 در سالن مریدین هال برپا می گردد. با تکمیل بلیت های در نظر گرفته شده برای روز آدینه دوم سپتامبر، تاریخی که از پیش مشخص شده بود، حالا کنسرت برای یک روز دیگر هم تمدید شده و فروش بلیت برای سوم سپتامبر نیز شروع شده است.

این اولین بار است که از یک خواننده موسیقی ایرانی در تورنتو تا این حد استقبال می گردد و اگر این فرایند همین طور ادامه کند و کنسرت همایون شجریان در تورنتو نیز مثل تهران چند بار تمدید گردد شاید شاهد حضور 10 هزار نفری علاقه مندان باشیم.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2257

به "استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید