ادعای عجیب بازیکن آمریکا درباره قهرمانی در جام جهانی

به گزارش دیتاپد، ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا از رویای بزرگ خود و تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر سخن گفت.

ادعای عجیب بازیکن آمریکا درباره قهرمانی در جام جهانی

به گزارش ایسنا و به نقل از فاکس اسپورت، کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی مردان آمریکا می داند که آمریکایی ها شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی 2022 در پاییز سال جاری در قطر ندارند، ولی این بدان معنا نیست که او فکر می نماید این کار برای آمریکا غیرممکن است.

کریستین پولیسیچ گفت: ما به هیچ وجه مدعی قهرمانی در مسابقات نیستیم، اما تیمی مطمئن و جاه طلب هستیم. ما با این ذهنیت و طرز تفکر وارد مسابقات می شویم که می خواهیم جام جهانی را ببریم. ما این آرزو را باور می کنیم، زیرا اگر شما باور داشته باشید، فکر می کنید که بتوانید انجامش بدهید.

آمریکا در دوره قبلی جام جهانی غایب بود و نتوانست در بین 32 کشور حاضر در جام جهانی باشد، ولی حالا با یکی از برترین و بااستعدادترین تیم های خود توانسته جواز حضور در جام جهانی قطر را به دست بیاورد و در گروه دوم با تیم های انگلیس، ایران و ولز همگروه شده است.

او در سال 2019 با بیش از 70 میلیون دلار از بوروسیا دورتموند به چلسی نقل مکان کرد، که هنوز هم بیشترین مبلغی است که تا به حال برای یک بازیکن آمریکایی پرداخت شده است. او تنها در دومین فصل حضورش با آبی ها، لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و به اولین بازیکن آمریکایی تبدیل شد که در فینال این رقابت ها ظاهر شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2256

به "ادعای عجیب بازیکن آمریکا درباره قهرمانی در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب بازیکن آمریکا درباره قهرمانی در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید